Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnerskab søger i Odense

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Aug 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa jeg er en kvinde på 36 år der har været selvstændig i 16 år. Jeg har haft eget galleri, tøjbutikker, affiliatesites, en cafe og en catering virksomhed. Lige nu er jeg kørt lidt sur i mit koncept da jeg står alene fra meget tidlig morgen og indtil jeg har fri til middag. Jeg vil rigtig gerne fortsat være selvstændig men søger en partner at samarbejde med, udveksle ideer og tanker med osv. Så er du en kvinde/mand fra Odense området der også har lyst til at være selvstændig- eller som måske allerede er det og kunne du tænke dig en hårdtarbejde, innovativ og ambitiøs partner så læs mere herunder.

Jeg brænder for mange forskellige ting, primært det ,at 'sælge en varer', og jeg elsker godt købmandsskab, derfor har jeg tanker i retning af fgl:

1. en form for auktionshus

2. tøj butik (high end)

3. børnetøjsbutik eller på anden måde distribution af tøj

4. Cafe

5. Det kunne også være indenfor skønhedspleje, men her har jeg ingen erfaring- kun interesse.

6. Produktion af eget tøjmærke

7. opkøb af restvarer til videresalg 

8. indretning af udlejningssommerhuse eller erhvervslejemål

9. sikkert alt muligt andet som jeg ikke har tænkt på endnu:)

Jeg har investerings/opstartskapital, men søger en ildsjæl der ligesom mig selv elsker at arbejde hårdt og se ting udvikle sig.

Jeg hører meget gerne fra dig hvis du blev det mindste nysgerrig ved at læse mit indlæg:)

Sms eller ring på 22374405

Mvh Anja

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jun 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja. :)

Jeg bor i Odense C.

Jeg er ikke selvstændig men er så småt ved at lege lidt med tanken. 

Lige nu går jeg som jobsøgende mediegrafiker, hvilket jeg har gjort i 1 år nu. 

Måske kan jeg ikke hjælpe dig lige umiddelbart mht. partnerskab, men jeg vil da være frisk på at mødes alligevel, hvis du har lyst. Du lyder i hvert fald som en spændende person med mange jern i ilden og gå-på-mod. 

Vh. Anne 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)