Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Kick-ass forretningspartner til software-eventyr

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt aften aminoer! 

Min partner (programmør)  og jeg (iværksætter) Har startet en software virksomhed, hvor vi på nuværende tidspunkt er ved at udvikle et virkelig innovativt og fedt transkriptions-program til journalister etc. De seneste månder, er tiden brugt på at udvikle hjemmeside og prototype og vi har såsagar også nogle erfarne og halv kendte erhvervstyper inde i virksomheden, til sparring. Vi er på rette kurs...

Personligt er jeg en iværksætter med gang i. Jeg lever for at arbejde og arbejder for at leve. Jeg har store drømme og forhåbninger. Men Jo længere vi kommer og jo flere opgaver som skal færdiggøres, jo mere kan jeg mærke et hul i mig selv. Til hverdag mangler vi virkelig en kick-ass forretning/iværksætter DNA-type, som kan være med på beatet. En som selv har store forventninger og drømme omkring fremtiden, en som tør at putte alt til siden, for at lave en success. Jeg ved at flere hjerner arbejder bedst sammen. 



jeg søger ikke efter specefikke kompetancer, erfaringer eller personlighed. Dog ville det være rart, med en som har kørt processen før, en som har kæmpet kampene. En med et meget bred viden indenfor marketing, strategi, software, adminstration, you name it. Så er du derude? Mangler du at påbeynde et nyt eventyr. Så er det lige præcis dig vi leder efter! 

Hilsen
David Simonsen 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)