Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af Externe links- linkbulding

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen, Som har nogle links til linkbulding. Jeg bruger adset.org men kunne godt bruge flere links.

Nogen anbefalinger ?

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 03:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birthejens.

Jeg tror det er lidt farligt at bruge en side som du nævner der. Alle oplysninger ligger online, så Google nemt kan se, hvilke sider der er "fake" og som sælger links. Lige pludseligt er det ikke godt at bruge købte links, og så kan din side, få en ordentlig én på snuden, fordi Google nemt kan finde dine købte links.

Men her på Amino.dk er der faktisk en som lige nu sælger links i blogindlæg til 400kr. pr. link og tekst, ved mindst 10 stk.

Dbh
Michael

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Sep 17
Indlæg ialt: 65
Fra  Morningscore ApS Morningtrain ApS Skrevet kl. 06:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 11. Jan 18
Indlæg ialt: 29
Fra  WEBNØRDERNE Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er meget velkommen til at kontakte os hvis du ønsker linkbuilding, vi kan sagtens stykke en pakke sammen til dig hvor du få links med en score på ca. 20-30/100 på diverse blogs og sites , hvor vi selv skriver teksterne fra bunden af.

Det er dog som de andre påpeger ikke de bedste links du få, jeg vil klart anbefale du prøver at få nogle ved at kontakte større og mere troværdige sites, hvor du måske giver dem et prøve produkt eller ligende mod at få et link.

Linkbuilding som du efterspørger er dog en fin start og kan sagtens supplere de rigtig gode links løbende, hvis det overdrives vel at mærke det er altid en fin balance.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)