Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nogen steder hvor man kan finde partnerskaber

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved heller ikke noget om patent, hvis du tror at man bare finder en partner for at lave en leje virksomhed sådan er det ikke her desværre. Der er dog nogle ejer aftaler man skal have på plads, der er skam også noget arv til familien der skal på plads. Hvem laver hvad, hvor mange timer vil de fx lægge eller smider de produkter ind i et a/s, Eller vil de gerne arbejde tingene af hen af vejen, så der er lang vej i nu. Det er ikke fra den ene dag til den anden så har man en virksomhed oppe at stå, man kan godt søge cvr fra den ene dag til den anden, men der er nogle dokumenter der skal laves osv. Hvad bliver man enig om osv. Det er ikke så let som man måske lige tror. 

Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Forstår du ikke at det er bedre at fokuserer på en ide, i forhold til at kunne udvikle den i stedet for at jeg skal bruge tid på at sidde og skrive en forretnings plan som alligevel ikke giver pote overhovedet. Jeg synes at det er vigtigt at fx folk bruger 1 min af sin tid på en virksomhed også kan de tjene flere 1000 kroner, på at have lavet et stykke arbejde med kort. Jeg synes at det er bedre for mig at få skabt produktet i stedet for at spille min tid på at sidde og tage en chance som sådan noget her. Fordi der sker ikke noget alligevel, og det tager mig under 30 sek for at finde ud af om Folk virkelig er det vær i forhold til at drive en virksomhed med. I forhold til hvad jeg skal bruge og ikke bruge, og hvad folk kan og ikke kan. Folk sidder på Amino og spilder deres tid på ingen ting synes jeg, det er derfor emnet omhandlede Hvor finder man partnerskaber andre steder end på Amino, fordi der sker ikke noget på Amino overhovedet.

Og en anden ting er at Jeg vil aldrig nogen sinde give en million eller en milliard til folk jeg ikke kender, som bare snupper ideen og smutter sin vej. En Virksomhed og penge skal man passe på med i disse dage. Jeg stoler ikke på nogen jeg ikke kender overhovedet, men giv du bare dem din penge og sid tilbage med ingenting. Det synes jeg at du skal gøre. Og nej jeg ved hvad jeg vil og jeg har været mange ting igennem, i forhold til hvordan man driver virksomhed Jeg lader ikke nogen tage beslutninger på min virksomheds vegne. Fordi det er det man går konkurs.

Så Skygge Manden hvis du gerne vil lære så siger du bare til Jeg har masser at byde på, 

Jeg Skal bruge folk der kan selv og vil selv, ikke folk jeg skal bruge tid på at lære hvordan, man printer eller laver en faktura. Eller så kommer man aldrig videre, derfor vil jeg heller vente på nogle rigtige personer der ved hvordan man driver en virksomhed, fordi jeg kan ikke være alle steder på en gang. Og jeg kan ikke sidde og lave en faktura, når jeg er ude at køre fx. Derfor hedder det at det er folk der er i den høje ende af skalaen hvis det skulle komme der til, tag et kig på google og skrive investorer og se hvad for nogle hjemmesider der kommer frem. Det er det jeg kalder investorer. 

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)