Hej Aminoer. Jeg har netop lanceret: E-learning for iværksættere. Videoguider er for dig, der vil have effektiv it-læring. Vi tror på, at den mest effektive måde at blive undervist på, er ved at se tingene på sin pc-skærm. Start med at se vores gratis videoer. Er det en undervisningsmåde, der tiltaler dig, så køb et abonnement via vores webshop. 5 minutter efter er du i gang. Vi kalder det e-learning on demand. Du kan herefter se videoerne online eller downloade dem til din pc og se dem hvor som helst og når som helst. Er du iværksætter, er der meget viden at hente om: SummaSummarum: Mere end 4 timers undervisning. Stone's SummaSummarum er et enkelt og brugervenligt regnskabsprogram til bogføring i mindre virksomheder og foreninger. Stone's SummaSummarum er billigt og findes i 4 udgaver: Privat, Standard, Professionel og Enterprise. Videoerne gennemgår alle 4 versioner. Videoerne gennemgår alle aspekter i økonomisystemet, dels den daglige drift, dels årsafslutningen. ERP Tolk: ERP Tolk er et tilføjelsesprogram til SummaSummarum, som gør det hurtigt og enkelt at importere store grossistfiler. Du lærer at sætte programmet korrekt op til SummaSummarum. ALSKASSEN: Er et butikssystem udviklet til SummaSumarum. ALSKASSEN registrerer det daglige salg i din butik, og når dagen er gået, importerer du dagstotalen over i SummaSummarum. Webshop: Kursus i osCommerce shopsystemet.osCommerce webshopsystemet er oprindeligt udviklet i Tyskland, som open source. I dag er osCommerce systemet respekteret verden over, der findes mere end 4000 moduler, der kan tilpasses til systemet. Videoguider gennemgår en variant af webshoppen, og du kommer hele vejen rundt, lige fra oprettelsen af domænet/indløsningsaftalen til optimering af shoppen til Google. Privat/foreninger: Kursus i at lave din egen hjemmeside ved hjælp af cms-systemet CMSimple. CMSimple er et nemt og enkelt system til indholdsstyring (cms-system). CMSimple er oplagt til foreninger eller mindre virksomheder. CMSimple er oversat til et hav af andre sprog, og det er let at lægge en ny template ind. Kurset gør dig i stand til at opsætte din egen hjemmeside. Der er indføring i billedbehandling og brug af html-koder. Videoerne er lavet i Media Player's eget format og kan således afspilles, hvis du har Windows XP eller Vista på din pc. Ved at prøve vores gratis videoer har du mulighed for at teste, om din pc kan afspille vores videoer. For at kunne se videoerne skal du købe et abonnement for et halvt eller et helt år. Når du har købt et abonnement, har du ubegrænset mulighed for at se alle vores videoer, enten online eller via download. Du køber abonnementet via vores webshop. Efter købet installeres der automatisk en licens på din pc. Videoguider bliver hele tiden udviklet med nye videoer, efter brugernes ønsker. Aktuelt arbejdes der på et kursus om it-sikkerhed. Lær, hvordan du bedst beskytter dig mod virus, spyware og hackere. Kurset gennemgår dels gratis-programmer, dels kommercielle programmer. Du finder videoguider på www.videoguider.dk |
Kære Kim!
Tillykke med lanceringen
Det ser rimelig overskueligt og brugervenligt ud. Jeg havde dog svært ved at finde en pris for produkterne og måtte starte et køb, før der kom en pris frem. Tænker at det kan/vil afskrække mange og tillader mig derfor at nævne det for dig.
Jeg håber at du modtager ovenstående i den positive ånd det er afsendt
PS. Jeg overvejer at sælge mine smykke kurser (lige nu sælges de på DVD) via E-learning. Kan du oplyse mig lidt om hvad der skal til i form af ekstra udstyr til min butik?
På forhånd tak