Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til højere rangering på google søgninger

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer

Jeg er ved at lave et rabatkodesite, hvor det er alfa omega at man ligge godt på google når personer eksempelvis søger SACKit rabatkode skulle min side gerne ligge nummer uno. Jeg søger derfor råd og vejledning til hvordan man bedst/nemmest ligge højt på google søgninger som disse.

Jeg har naturlighvis læst meget om dette, oftest er det linkbuilding som nævnes som det vigtigste, hvis i har gode råd til hvordan man skaffe gode links til ens side billigt/gratis må i meget gerne skive til mig. Hvis der er andre meget vigtige parametre som er gode at starte ud med her i opstarts fasen vil jeg meget gerne lytte.

Sidden hedder rabatkodejunglen ps. den er "under konstruktion"

Rigtig god aften/nat 


Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Opret dig på Thebacklink.club. Så får du 15 gratis linkmuligheder hver måned.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense C
Tilmeldt 5. Sep 17
Indlæg ialt: 65
Fra  Morningscore ApS Morningtrain ApS Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig.

Jeg anbefaler klart at du får konstrueret nogle stærke landingpages, hvor der fokuseres på tekst.
Laver du tynde sider, skal du bruge en hel del links, før du begynder at rangere overhovedet.

Find nogle virksomheder med mange søgninger på ordene og gør noget særligt ud af disse - eller gå den anden vej og vind de mindre virksomheder.

Det vigtigste er, i min bog, at du går mod strømmen og undgår at blive endnu en rabatkodeside på listen med 10.000 rabatkoder, der rangerer lavt.

Når det er sagt, har vi en bunke linkmuligheder her, hvis det skulle være interessant:

https://morningtrain.dk/dansk-linkbuilding-liste

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Simon skriver

Hold dig fra at blive en af de andre rabatkode sider

De andre rabatkodesider har ofte det til fælles, at de bare har en liste med rabatkoder og ingen content overhovedet.

Du kommer nok næppe til at ligge i toppen på rabatkoder som cdon og wupti, men der findes jo en million små webshops, hvor du sikkert med en god content og link strategi, kan få nogle gode besøg, hvorefter du så kan arbejde dig op på nogle af de store sider.

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)