Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan rammer jeg bedst min målgruppe

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 17
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 06:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er på evig jagt efter min målgruppe. Kort fortalt mangler jeg hele tiden varer på hylderne. Jeg driver en lille virksomhed med salg og indkøb af brugte smykker. Har I ideer til kontakt, så jeg får gang i mit Indkøb. Har prøvet avis uden held. Salget går strygende.

Takker på forhånd for feedback.

Vintagesmykket

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense C
Tilmeldt 5. Sep 17
Indlæg ialt: 65
Fra  Morningscore ApS Morningtrain ApS Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Facebook kan være en idé.

Medmindre alle piger/kvinder har mange smækker liggende, kunne det dog godt blive dyrt.

Jeg ville teste en smal målgruppe på Facebook, men derudover kigge på et samarbejde med antikvarer, genbrugsforretninger og hvem der ellers kunne tænkes at have sådan noget liggende.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

En stor del af de virksomheder, der handler med brugt sølv og guld (tavex, nyfortuna), få tilbudt en del smykker fra deres kunder. De beregner typisk blot deres tilbudspris ud fra metalværdien, som mange gange giver en meget lav pris. Kunderne er dog villige til at sælge alligevel. Hvis din forretningsmodel bygger på at sælge smykket videre (og ikke smelte det om), så må der være gode muligheder i at opkøbe disse smykker. 

Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Casper

Find din næste varmekilde her: https://varmekilder.dk/ hvad enten det er pillefyr, gasfyr, pillebrændeovn eller andet...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)