Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bygningskonstruktør i Thailand

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

hej! Jeg og min familie går og smådrømmer lidt om at jeg kan få mig et godt job i Thailand som bygningskonstruktør, men tænker det nok ikke er helt så nemt som det lyder. Er der nogen herinde som har været igennem de samme tanker? Hvilke udfordringer er i stødt på, og hvad kan lade sig gøre i virkelighedens verden? Hvor starter man med det hele?

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Et godt bud er at finde en dansk virksomhed som allerede er etableret i Thailand og forsøge at blive ansat hos dem.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en eigtig god ide, er der nogen herinde som har et netværk indenfor dette??

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 02:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Faldt over denne annonce, da jeg leder efter nogen der kan bygge i jord og bambus: https://www.bamboo-earth-architecture-construction.com/jobs/

Frivillige fra Danmark er også velkomne her hos os i Thailand for at afprøve deres bygge skillz in jord og bambus.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder da spændende nok, men umiddelbart søger de jo en ingeniør der er thai uddannet 😂 men ellers et ret godt forsøg synes jeg. Men en konstruktør er jo ikke en ingeniør 😉

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)