Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Østershatte.dk - ny webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har netop lanceret en ny webshop, primært til salg af vores østershatte svampeposer, som er til jer derude der gerne høste sine egen østershatte.

Hjemmesiden kan ses her:

https://www.østershatte.dk

Vi har med vilje valgt den helt simple og minimalistiske stil med primær fokus på hovedproduktet.

Vil meget gerne høre jeres feedback på designet og hjemmesiden generelt.

Det skal lige bemærkes at vi er ved at få udarbejdet et mere professionelt produktbillede af selve svampeposen, som ses på selve produktsiden:

https://www.østershatte.dk/oestershatte/svampepose-info 

Venlig hilsen

Skyttegårdens Østershatte

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig god idé, undrer mig at det ikke er kommet på markedet før nu. :-)

Jeg kan godt lide shoppen. Simpel og lige til.

Jeg ville nok vælge ostershatte.dk eller oestershatte.dk som mit primære domæne med østershatte.dk som redirect.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 3. Dec 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret.

Vi har tænkt meget over det med domænenavnet, og det er noget vi stadig overvejer meget seriøst.  

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt fint (efter min mening) med den minimalistiske stil, men med en webshop der kun har ét produkt ville jeg det lade være det første man ser når man åbner siden. 

Væk med det kæmpe logo, den store mængde tekst og det ekstra klik du har gemt dit produkt bag. Hvis folk har lyst til at læse din vejledning til dyrkning, eller historien bag, så læg det på en underside, som folk kan klikke sig videre til. 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du hedder skyttegaarden, ikke med å.

føtex.dk -> foetex.dk

:-)

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt hurtige ting:

- Jeg savner lidt struktur på siderne.

- Forsiden kunne godt trænge til lidt krydderi.

- Tegn en step-guide til brugervejledningen(denne kan også bruges på forsiden). Vil gøre det lettere/hurtigere at forstå.

- Produktbillederne er desværre lidt utydelige.

Alt held og lykke med det!

Fra København N
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jef ville præsentere produktet direkte på forsiden med en bestil knap og det hele. Der er en msse information på forsiden og det er fint, men synes klart at selve produktet mangler, når der nu kun er et aktivt produkt.

Tilmeldt 3. Dec 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tak for din feedback :)

Til info har vi faktisk 2 produkter, og muligvis udvider vi med flere i fremtiden.

Foruden svampeposen sælger vi også mycelium, som bruges til at dyrke sine egne økologiske østershatte helt fra bunden. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)