Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af smykke-halvfabrikat

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 12
Fra  Torreck Customs Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg er igang med at starte en smykkevirksomhed og har egentlig styr på stort set hele produktionen på nær det sidste, men også vigtige step, at jeg skal have mit navn på smykkerne. enten skal jeg have produceret de perler/låse osv. med mit navn på hos en guldsmed (sindsygt dyrt og underminere hele min fortjeneste) eller så skal jeg have fundet en producent der kan trykstøbe delene.. men jeg har nu søgt forgæves i, hvad føles som uendeligheder efter sådan en producent. er der nogen her på amino der har erfaring med at få smykke-dele produceret?

på forhånd tak

Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 12
Fra  Torreck Customs Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal lige siges at mit budget er meget begrænset, så en løsning hvor at stk-pris er lidt højere men hvor man ikke skal bestille flere tusinde stk ad gangen ville nok være vejen frem. hvis det findes altså

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Christopher T.:
produceret de perler/låse osv.

Det er lidt uklar hvad det er du mener? er det en lås eller perler du skal have fremstillet? 

Du skriver intet om hvad det er for en type metal låsen skal laves i ?

Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 12
Fra  Torreck Customs Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig en aflang perle (gennemboret retangel 6x15x3mm) i sølv (925), forgyldt sølv og så muligvis stål med mit firmanavn/logo

med hensyn til låse så det ikke egentlig låse men et støbt anker el. lign. som bruges som lås igennem en løkke.

jeg tænker at en producent der laver det ene også kan lave det andet, men er ingen ekspert

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 12
Fra  Torreck Customs Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt ! Tak !

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)