Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger om en regnskabprogram for mange kunder

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg arbejder i regnskabet og har brug for en regnskabprogram, som benyt til mange selskaber, Jeg mener at man behøver ikke til at købe en program til hver selskab.

Jeg blev træt med at lave regnskabet på Excel. Jeg kører rigtig godt på mange programer som econonmics, webregnskab, ..men det koster penge og mine kunder er små virksomher, så betaler små penge.

Her har jeg læst at Dinero er gratis, men er det god til mange seskaber. Er den gratis altid, ellers er der grænser.

Er der nogen kan hjælp mig om det?

Tak

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lidt i tvivl, om du mener, at du skal gå ind i dine kunders regnskaber eller du bare selv vil have mulighed for at lave flere regnskaber.

Mange regnskaber har mulighed for, at man kan gå ind på andres regnskaber. Det hedder oftest 'revisoradgang'. Du kan se hvilke i denne liste: www.regnskabsprogrammerne.datakons.dk. Herved kan dine kunder selv betale deres eget abonnement og give dig denne adgang.

Hvis du ønsker, selv at lave flere regnskaber, kan du på selvsamme liste se betingelserne for dette. Hos Xena har du f.eks. ubegrænset antal regnskaber på én licens.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)