Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

låneselskaber sæges til samling af gæld

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle

dette er ikke en forretningsdebat,men jeg skylder mange penge til forskellige låneselskaber.og ville gerne ha det hele samlet et sted så det også bliver

billigere for mig om måneden med afdragene.men hvor gør jeg det...jeg/vi skylderca.ialt mellem 3-400.000kr..har prøvet gældssanering,men nej

hilsen

bjarne

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

På dit navn ser det ud til at du bor på Fyn.

Du skal gå ind på www.gæld.tænk.dk  og udfylde ansøgning om at komme til et personligt møde hos

Forbrugerrådet Tænk, som bl.andet har kontor i Odense.

Der vil 2 rådgivere, normalt 1 jurist og 1 økonom hjælpe dig med forsøg på at opnå en akkordordning, hvor gælden samles og hvor der betales et fast månedligt beløb ind på en aftalt konto til fordeling blandt kreditorerne i forhold til størrelsen af deres tilgodehavende.

Måske kan der også opnås en nedsættelse af den samlede gæld.

Mvh

Jørgen

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Gør for din guds skyld hvad du kan for ikke at blive registreret i hverken Debitorregisteret eller RKI. Jeg anbefaler også ovennævnte, men ønsker du en 'second opinion', oversigt over dine lån og muligheder mv, kan du bare maile.

Tilmeldt 28. Oct 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan faktisk også ringe til Forbrugerrådet Tænk, hvis du vil have hjælp til økonomi. De er yderst hjælpsomme.

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Snak med banken

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)