Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af gæld ???

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

John, der tager du MEGET fejl !!!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46447
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Klaus Frederiksen:

John, der tager du MEGET fejl !!!

du ved jo så alt om det og spilder alles tid herinde med dit trolleri rent ud sagt

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du sælger jo ikke en gæld.

Du sælger et tvivlsomt tilgodehavende.

Jeg byder 6% af det samlede tilgodehavende inkl. renter og omkostninger på betingelse af at jeg modtager en bekræftet kopi af fordringen til gennemsyn på en mail som oplyses på en PB, samt en betalingsoversigt over samtlige betalinger fra kravets opståen til gennemsyn inden jeg bekræfter det endelige tilbud.

Mvh

Jørgen

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Tilmeldt 31. May 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen
Nu så jeg du spurgte om nogle spørgsmål til en anden der ønskede at sælge sin gæld sidste år.

Jeg har en domsafsigelse fra sidste år hvor en fyr idømmes at skulle betale mig 20.500,- tilbage plus procesrenter
Jeg kan ikke selv inddrive gælden da jeg bliver truet med en masse når jeg gør det. Da det ikke er ham selv men bekendtskaber der truer vil politiet ikke gøre noget.
Har også kontaktet flere inkassovirksomheder og de mener ikke de kan hjælpe mig.
Mandens alder er omkring 45 og han blev kendt skyldig i bedrageri sidste år og det er nu knap to år siden han bedrog sig til pengene.

Er der nogen muligheder for at kunne sælge den gæld nogen steder?

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Im not perfect:
Jeg har en domsafsigelse

Det er lidt underligt. Jeg har 2 sager, der er afsagt dom i: Den ene på over kr. 200.000,00 og den anden på kr. 25.000,00 (til den samme).

Når dom er afsagt, så sker der ikke mere. Dommene er afsagt i 2014, så der er løbet mange renter på siden.

Retten har udtalt (fra en dommer) "De fordringer kan jeg godt skyde en hvid pile efter". Altså: Samme dommer har brugt tid på sagerne, afsagt domme??

Jeg finder retssystemet meget underligt: For var det dig og mig, så skulle vi nok blive afkrævet. Mens andre kan løbe fra det hele.

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er sikkert fordi person ingen værdier har at gå efter?

Tilmeldt 31. May 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det er MEGET irriterende at ham der har begået en forbrydelse IKKE skal betale bare fordi han ingen formue har. Han har begået bedrageri og så burde vi de forurettede kunne få vores penge om det så betød at han sku sidde dem af som han kan med de bøder han også fik oveni dommen. Han har snydt og bedraget både virksomheder og private. Han dummede sig dog gevaldigt da han snød mig, da han gav mig en masse private oplysninger og dem videregav jeg til politiet da jeg meldte ham. Og han vidste jo at han havde dummet sig og derfor begyndte han at true mig og mine børn på livet med HA og andre grimme ting.
Jeg tør ikke blive ved med selv at rykke efter mine penge, da han har fået folk til at ringe og true mig. Har skiftet nr men manden ved også hvor jeg bor, så frygten for at han en dag stiller op er ret stor på trods af at det er to år siden dette skete.

Derfor ville jeg jo gerne have andre til at overtage inddrivelsen af gælden.
Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Skygge Manden:
Det er sikkert fordi person ingen værdier har at gå efter?

Passer ikke, men vedkommende lyver i Fogedretten, det er jo tilladt selvom der krævet R75.

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Skygge Manden:
Det er sikkert fordi person ingen værdier har at gå efter?

Der er tinglyst udlæg i 1 aktiv.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Pythonrap:

Skygge Manden:
Det er sikkert fordi person ingen værdier har at gå efter?

Der er tinglyst udlæg i 1 aktiv.

Og det er ikke et aktiv, du kan begære solgt? Hus, bil?

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)