Hej Amino (hvis tråden er placeret forkert, undskyld, kunne ikke finde et bedre sted) Jeg går og leger med idéen om at starte en virksomhed, der skal være baseret på en månedlig betaling over X antal måneder for en vare. Er der nogle ting man skal være opmærksom på? På forhånd tak |
Jeg tror det afhænger af udbyderen af dit betalingsmodul, eller måden hvorpå du vil opkræve betalingen.
Vi tager månedlig betaling på vores kaffeabonnementer igennem Yourpay, det er relativt nemt da man blot opretter "abonnementet" i deres modul og derefter sender det på mail til kunden som så registrerer sine betalingsoplysninger igennem Yourpay´s betalingssystem og det opkræves så efterfølgende ud fra om jeg vælger hvert md., hvert kvartal eller hvor ofte kunden nu har valgt at få leveret kaffen.
Det er dog en lidt alternativ måde at gøre det på, da det ville være nemmest og rarest for kunden, at de bare skulle indtaste betalingsoplysninger en gang når de køber varen inde på hjemmesiden, i stedet for at betale for den første leveret og derefter skal åbne deres mail, klikke på linket og indtaste oplysningerne igen for den faste fremtidige betaling.
Held og lykke med projektet
Mvh. Martin