Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Aug 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle, Jeg har igennem en hjemmeside "Nemmehjemmesider" arbejdet lidt på en hjemmeside til min farfars erhverv. Jeg er derfor meget interesseret i noget feedback på denne.

Jeg har også lige et andet spørgsmål.

Hvilke muligheder, har jeg for at få en højere placering på google? Gerne på en lidt billigere måde end "google Adwords".

Linkhttp://www.xn--juletrer-kelstrupskov-k3b.dk/

Kærlig Hilsen 

Thomas 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

Fin side med træer du har lavet.

Glem Google og nyd julen. Det er trods alt kun til jul du skal bruge siden. Skal du forbedre noget, så er billeder altid godt. Jo bedre kvalitet, jo bedre.

Google har så mange sider med juletræer at du skal bruge VILDT meget tid, og MÅSKE penge for at kunne blive fundet. Men det ville være "overkill".

Google Adwords laver reklamer hvor du kan komme i top på søgninger. Det har ikke noget med din normale placering og SEO at gøre. Selv Adwords koster mange penge. Rigtig mange penge, hvis man ikke ved hvordan det skal gøres.

Jeg er sikker på at Flyers er en meget bedre idé for juletræer.

// Lars

Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke noget grafisk på forsiden der fortæller mig, at  det er en hjemmeside om juletræer. Det burde være nemt at rette til.

Derudover så vil det være en mulighed for din farfar, at bruge geografiske Facebook annoncer. Så er du sikker på, at det er folk i nærheden der får reklamen. :)

Fra København
Tilmeldt 5. Nov 17
Indlæg ialt: 4
Fra  M&S Marketing I/S Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas 

Jeg tænker også, at det er en god idé, at få bragt nogle juletræer ind på siden. 

Måske "billeder" skal omdøbes til "galleri". Der mangler måske også lidt et telefonnummer. Måske det kunne komme ned i bunden af siden sammen med adressen. 

Jeg elsker billederne af sortimentet.

Måske siden generelt mangler lidt mere tekst, hvis den skal ranke på Google. Https ville heller ikke være en dårlig idé.  

Mange hilsner

Katja

Tilmeldt 30. May 16
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hurtig Feedback på siden.

fokuserer på din forside til at starte med, det er den første side folk ser!

-Du skal have lavet overskrifter, det gør det mere overskueligt at læse. 
-Vælg en hvid eller en mere neutral bagrund til tekst
-Få sat billeder ind på forsiden, så man kan se hvad det handler om med det samme
-Lav evt. en slider, hvor du skriver nogle fangende overskrifter sammen med en passende billede
-Kontakt oplysninger på forsiden
-Se dine/jeres konkurrenter over skulderne og find inspiration der


Med hensyn til SEO eller Adwords, ville jeg først gå igang med når siden er helt oppe 

Håber det giver lidt mening og du kan bruge det til noget.

Dødsbo Hjælpen - rydning af dødsbo 
http://dodsbo-hjelpen.dk/

Tilmeldt 5. Nov 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal igang med SEO, men hvis det ikke må koste for meget, så bliver du nok nød til at gøre det selv, da bureauerne tager sig rigtig godt betalt for det! Jeg kan anbefale dig at tage et SEO-kursus og på den måde komme rigtigt igang. Et kursus koster lidt, men det er intet i forhold til den pris du kommer til at betale, hvis du skal have et bureau eller freelancer til at gøre det. Du kan evt. se dette SEO kursus: https://www.nemprogrammering.dk/wp/seo-kursus-online/

WeTeach.dk - Danske hobby-kurser online | Lær f.eks. at hækle, strikke, male eller fotografere!

Tilmeldt 8. Nov 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg vil medgive at jeres hjemmeside er lækker og nem at tilgå.

Vigtigst for mig er, at jeg ikke er tvivl om produktet i sælger. Jeg ville dog fremhæve "priser og metode" på forsiden, da det formentlig er informationen folk søger.

Ang. SEO, så er jeg enig med flyer ideen, helst med en QR kode til jeres hjemmeside. Rigtig SEO til en sæsonhjemmeside, virker som overkill...

Mvh

Jonas H

[Signatur med link uden for signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)