Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det en god ide med keyword specifikke domæner til lead generering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen som kompentent kan svare på om, det er en god ide at anvende keyword specifikke domæner.

Vi er ved at udvikle en GPS tracker, som vil blive markedsført og solgt via vores website zenziot.com

Jeg vil derfor allerede inden vi lancerer begynde at bygge en mail liste.
Der bliver noget lead generering fra vores hoveddomæne, men jeg tænkte på om det kunne være fint at sprede det lidt ud på flere domæner, såsom fx.
gpstyverisikring.dk

billiggpstracker.dk

Hvor de bliver sat super simpelt op som landingspages udelukkende med det formål at tease for vores produkt? Ideen er med keywordet er lidt at segmentere kunderne fra start, så man kan ramme dem med de rigtige budskaber.

Fx. kunne gpstyverisikring fokusere på hvor nemt og sikkert det kan blive at overvåge sine aktiver, mens billiggpstracker i højere grad kunne fokusere på hvordan vi samlet set leverer den bedste løsning til prisen

Er det åndssvagt?

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du sagtens gøre. Det er der flere andre der i hvert fald gør. Tag eksempelvis et kig på Bedre Nætter, der følger lidt den samme idé (hvis jeg har forstået din idé korrekt).

Hovedside: BedreNætter.dk.

Sider der linker rent til dem (dvs. ikke igennem et affiliate link eksempelvis):

Gåsedunsdyner.dk

Dobbeltdyner.dk

Moskusdunsdyner.dk

Tror de evt. har haft et marketing bureau til at sætte dem op i form af en content marketing kampagne, men idéen er den samme. 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Det kan man som sådan sagtens, men sørg for at have en plan med det inden i starter.

For hvert site i lancerer, skal der meget arbejde til, hvis i skal have kunderne ind organisk, og da GPS og alarmer ofte er meget konkurrencepræget, ville det kræve meget SEO arbejde.

Er i ude i noget lidt mere quick fix, kunne i sætte siderne op og benytte adwords til at generere trafik til dem.

En anden mulighed, som jeg tror er billigere for jer i længden, at køre lead generering via Facebook. Få fat i et facebook bureau, der er dygtige til lead generering, for aå kan i ved hjælp af segmenterende målgrupper, prøve at ramme fx. dem der skal have en tyveri tracker, kontra dem der skal have en billig gps tracker, hvorefter i så kan snævre jer mere ind på målgruppen efter en række tests.

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

For at linksiden skal give værdi, skal den have en god pagerank, og det får du kun ved hjælp af hårdt arbejde.

Det arbejde er bedre givet ud på at optimere dit hoveddomæne.

Gpstrackere er et meget presset område, hvor konkurrencen i forvejen er meget hård, så at skulle ranke 2-flere domæner på keywords, fremfor det ene hoveddomæne, vil kræve en stor mængde arbejde og penge.

Jeg ville vælge kun at optimere til hoveddomænet. Eller skaffe et nyt domæne hvor keyword indgår, og bruge dette som hoveddomæne.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle 3

Tak for råd, jeg tror vi vælger at optimere til hoveddomæne, og så laver forskellige landingpages på hoveddomænet, fremfor at sprede det ud på flere domæner

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)