Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisorstuderende/bogholder til 1-2 timer om ugen i Odense C

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer!

Jeg er ved at have travlt i virksomheden og søger derfor en revisorstuderende/bogholder som har mod og lyst til at komme forbi mit lager/kontor 1-2 timer om ugen og laver diverse regnskabsopgaver såsom registrering af bilag, bogføring af indbetalinger, bogføring og betaling af fakturaer mv. Salgsfakturaer bogføres automatisk. Du vil derfor primært stå for registrering og indbetaling af leverandørfakturaer og diverse bilag, som alt er uploadet til E-conomic via deres indscanningsmodul.

Alt ovenstående arbejde vil foregå i E-conomic. Løn efter kvalifikationer.

Arbejdstider er meget varierende og afhænger af hvornår du har tid. Jeg er meget fleksibel og forventer at du er det samme. Går du i skole ved siden af, kan du sagtens arbejde om aftenen, weekender eller hvornår du føler du vil lægge dine timer - det er helt op til dig :-) Blot du når hvad vi har aftalt. 

Du vil arbejde for Babytoys.dk som er en virksomhed i rivende udvikling. Virksomheden er startet af undertegnet, som er ung og fuld af gåpåmod. Jeg vil gøre alt for at vi har et godt arbejdsmiljø og hygger os sammen. 

Jeg håber at høre fra dig snarest.

Jeg ser frem til at høre fra dig på mads @ babytoys.dk.

De bedste hilsner

Mads

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Ageras kan hjælpe dig med at finde den helt rigtige bogholder. Indtast dine behov direkte på siden og få 3 tilbud fra kvalificerede revisorer eller bogholdere direkte i din indbakke. Simple as that. :-)

Find din bogholder her

Mvh Martin

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)