Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis hjælp til udvikling af din virksomhed!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer,

Jeg går på nuværende tidspunkt på 3 år hhx. Jeg skal skrive en rapport omkring en virksomhed de næste 14 dage ved, at bruge mine kompetencer inden for afsætning, viden og e-handel.
Mit hovedfag er afsætning. Karakteren betyder meget på mit eksamensbevis, da det er min hovedopgave, så opgaven i sig selv betyder meget for mig ligeså.

Min problemformulering lyder som følger:

1.       Redegør for begrebet e-handel

2.       Foretag en analyse af selvvalgt virksomhed, der ikke anvender e-handel i dag. Analysen skal have vægt på interne og eksterne forhold, herunder en analyse af konkurrencesituationen i den branche som virksomheden befinder sig i. Porters 5 forces skal indgå i analysen af branchen. Definer dernæst virksomhedens målgruppe på baggrund af segmentering.

3.       Med udgangspunkt i de overstående analyser, bedes du give en begrundet vurdering af, om den valgte virksomhed bør indføre e-handel.

JEG SØGER

Følgende kan JEG give DIG:

Jeg søger en virksomhed som på nuværende tidspunkt er på detailmarkedet. Din virksomhed skal helst ikke arbejde med fødevarer produkter.
Jeg vil analysere din virksomhed fra bunden og op i en velbegrundet rapport med forslag til evt. forbedringer. Efter en analyse af din virksomhed giver jeg en uddybet begrundelse for at integrere e-shop som en del af virksomheden. Derudover giver jeg en stærk handlingsplan til hvordan dette kan gennemføres og hvad der skal til af økonomiske ressourcer. Alt hvad jeg får at vide forbliver i mellem undertegnet og jeg.
Alt dette munder ud i en dybdegående marketings- og udviklingsrapport for din virksomhed.
Jeg finder din målgruppe på internettet på baggrund af analyser, giver beskrivelse af forslag til grafisk opbygning af hjemmesiden for at ramme lige præcis din målgruppe.

Jeg gør dette gratis og efter aflevering af opgaven får du den dybdegående rapport til eget brug mod.

Har din virksomhed brug for udvikling til et nyt marked med uendelige muligheder, så kontakt mig venligst og jeg vender tilbage hurtigst muligt!
Jeg er bosat i Odense, så din virksomhed skal (helst) befinde sig på Fyn.

Har lidt på bar fod, så kontakt mig endeligt!

Fortsat god dag J

Med venlig hilsen,

Daniel Jensen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)