Hej med jer
Jeg søger lidt hjælp til at få lavet lidt ændringer på min side, da min tidligere samarbejdspartner skred uden at give lyd fra sig. Jeg har tidligere fået hug for ikke at forklare uddybende nok hvad det er jeg vil have lavet, så her kommer en forbedring Det drejer sig om www.studieogelevjob.dk Det jeg skal have lavet er: Teksten "Find mere information om vores samarbejdspartnere" skal ændres De underliggende kategorier "Computer & IT" Tøj & Mode" osv her skal nogle af dem fjernes til jeg har annoncøre til dem (teksten skal måske ændres) Linket "Webomani -udvikling af funktionelle hjemmesider" skal fjernes. Vil du samarbejde kan du få dit eget link der i stedet. Derudover vil jeg gerne have det er muligt på alle jobannoncer at se hvor mange visninger de har haft. Det samme gælder for annoncørerne under feks. "Computer & IT" Jo det umiddelbart sidste er at de der google adsens skal fjernes. Skal have fundet på noget andet.
Håber en kan hjælpe, og vi måske kan finde ud af et fremtidigt samarbejde. Fang mig på info@studieogelevjob.dk Med venlig hilsen |
Lidt programmør hjælp søges.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)