Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design en blog

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Katrinebjerg, Århus
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer,

Nu har jeg søgt nettet igennem efter en blog side hvor jeg kan oprette en blog, ja helst gratis og derefter ændre den efter mine behov. Jeg har været omkring Blogger.com, LiveJournal bare for at nævne nogle enkle af dem.

Jeg har desuden prøvet at hente flere prøveversioner af software der skulle kunne tilpasse bloggens design, men jeg har ikke fundet det jeg leder efter.

Det jeg søger er en blogsite hvor jeg kan lave en helt enkel minimal blog der kan placeres som en del af en hjemmeside. Den skal ikke fylde mere end 300 pixels i bredden, og jeg vil gerne have mulighed for at ændre på dens udseende så det passer perfekt ind i resten af designet.

Håber der er nogen der ligger inde med nogle gode links eller ideer til hvor jeg kan søge efter sådan en.
Fra Katrinebjerg, Århus
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 09:20

Spørgsmålet var måske for kryptisk og forvirrende, men jeg fandt heldigvis frem til det gennem en intens søgning på google.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:50

www.blogger.com / www.blogspot.com er skam alletiders til formålet, de har masser af designs at vælge imellem. Upload af billeder er let, ligesom almindelig redigering osv. er nemt at gå til.

De har også moblog koblet på.

Lasse
www.burholt.blogspot.com .. som ikke er en blog, men blot billeder i nogenlunde kronologisk rækkefølge

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)