Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

-> Skyd min side ned <- Okklusionsudstyr.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino
Vores nye design på vores webshop er ved at være færdig!

Tænk højt og lad mig høre alle jeres kommentarer og forslag til forbedringer?


På forhånd tak 

https://okklusionsudstyr.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu bad du selv om det ;-) 

* Jeres side loader ganske fint. 2,63 sekunder, målt fra Sverige. Udemærket! 

* Billedet i jeres hero header er for småt. Det bliver pixeleret, og ser besynderligt ud. Overvej et større billede med mere kontrast, specielt når I lægger et sort overlay over. 

* Hvor er jeres "Om os"? Hvorfor kan jeg ikke finde jeres handelsbetingelser og leveringsdetaljer i hovedmenuen? Jeg ved de er i footeren, men det er ikke nok.

* I bør justere jeres tekst alle stedet på websitet til "justify". Det er underligt ud at højremarginen ikke er ens på alle tekstblokke, når de er stillet op f. eks. tre på række.

* I bør få en version af logoet som kan repræsenteres kvadratisk. Det kan ses i jeres favicon, og jeg er oprigtigt nysgerrig på, hvordan I vil løse et logo til for eksempel Facebook uden at have en kvadratisk version.

* Jeres Facebook-rulle i footeren er for snæver. Det giver ikke mening at have den, når den er så tynd.

* I bør få et "SSL Secure" badge i footeren. Forbrugeren er ikke altid smart nok til at fange sammenhængen mellem SSL og https. 

* Skynd jer at få skrevet i hvert fald 4 indlæg mere på jeres blog, så siden ikke ser så tom ud.

* Det giver en ringe brugeroplevelse at den orange firkant om "butik" ikke følger med over på "blog" og "kundeservice" afhængigt af siden. 

__ 

Jeg har endnu ikke testet jeres side fra mobilen, da jeg lige står og laver pandekager. Jeg vender tilbage med review. :-) 

Har I behov for hjælp til at finpudse jeres sociale medier? Find mit CV på www.konig.me, og send en mail. Sammen lægger vi en knivskarp plan der skaber resultater.

Tilmeldt 21. Oct 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeres side fungerer fint på mobil. Synes dog at jeres produkter skal gøres mere synlige på forsiden.

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes jeres webshop lagger.
Hver gang jeg prøver at scroll ned , tager den mig op igen uden jeg har bedt om det.

Kun afprøvet på mobil

Tilmeldt 12. Oct 17
Indlæg ialt: 25
Fra  Bonzer Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj,

Fedt koncept, og fedt at se at i har fået lavet siden færdig!

Jeg har ikke mulighed for at gå helt så meget i dybden, men jeg så lige hurtigt et lille padding "problem" der hurtigt kan løses. Billede er vedhæftet. Hvis du gerne vil have en gratis professionel hjemmeside analyse, så tilbyde vi lige nu sådan nogle. Du kan finde den på bonzer.dk


Founder & CEO hos Bonzer // Founder hos Akasse-eksperten.dk

Tilmeldt 31. Jan 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Ved du hvor jeg kan få fat i et SSL badge?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janus,

Der findes ingen officiel ressource. De skal laves selv, eller downloades. Jeg har et du kan bruge her: 

https://cdn.shopify.com/s/files/1/2209/9571/files/ssl_134x134_crop_center@2x.png?v=1508507301

Har I behov for hjælp til at finpudse jeres sociale medier? Find mit CV på www.konig.me, og send en mail. Sammen lægger vi en knivskarp plan der skaber resultater.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)