Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

markedsføring massage

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Vamdrup
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Min kære kæreste har startet en klinik med behandlings og welnessmassage

der er tale om:

Velværemassage,

Sports massage,

Fysiurgisk massage

hun har nogle kunder igennem og de er tilfredse, nogle er gengangere og faste kunder, ligeledes er der etableret virksomhedsordninger

1 virksomhed har 1 dag om måneden, 1 anden har 1 formiddag om måneden

nu er det hun/vi gerne vil have flere kunder i klinikken.

Hvordan markedsfører vi klinikken - billigst muligt? mest effektiv?

nogle idéer eller erfaringer??

Revidan.dk - Rengøring - Vinduespolering - Facaderens - Algebekæmpelse

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:14

Al markedsføring uanset om det er tale om fuglefrø eller togvogne – og alt der imellem Wink – har til formål og gøre de potentielle kunder opmærksom på ens eksistens.

Så fremgangsmåden er stort set den samme – definer Jeres målgruppe og så begynd og bearbejd dem.

Umiddelbart kan jeg se 3 segmenter som må være interessante for Jer – nemlig:

• Privat markedet
  • Det kommercielle marked
  • Det offentlige marked.

Der er forskellige metoder og nå de forskellige kundegrupper på.  I skal selvfølgelig ha’ en hjemmeside, det er et must i dag.

Så er der ”en lille folder” til lokalområdet, Direct Mail og telefonopfølgning til det kommercielle og offentlige marked…

Sådan lige et par stråtanker en lørdag aften...

Fra Vamdrup
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 20:19

Tak for input Bjarne,

vi skal igang i morgen med at kigge på det.

Hjemmeside er på plads

www.klinik-relax.dk

"bearbejdningsplan" laves i morgen.

er åben stadig for inputSmile 

Revidan.dk - Rengøring - Vinduespolering - Facaderens - Algebekæmpelse

Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 10:33

Jeg låner pt. kontorplads hos en virksomhed, som kunne være en hjælp for jer... De har kontakt til en del virksomheder/personaleklubber og søger jævnligt leverandører inden for f.eks. massage og andre personalegoder.

Prøv og kontakt Kim Andersen på tlf. 2828 2922, så kan han forklare konceptet m.m. for dig. Bare hils fra Chris :-)

Mvh

Chris

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 00:33

Hej Bager

Det lyder da spændende, uden tvivl noget vi kan bruge her i Kolding. 

Tror det er rigtigt at de materialer du laver, skal have et prof. udseende, fordi har da set massage opslag nede hos pizzarierne i byen, det ser bare lusket ud og ikke noget jeg kunne finde på at bruge. Det er trods alt ens krop der skal på bordet her :)

Hvis du er interesseret kan vi sagtens lige lade min grafiker kigge tingene igennem og evt. peppe dem lidt op. Det skal ikke koste dig noget.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 13:34

Hej.

Har du overvejet mobil markedsføring, som er oplagt både til at skaffe nye kunder og ikke mindst pleje de eksisterende. Mulighederne spænder vidt, men min umiddelbare anbefaling ville være et SMS-nyhedsbreve, hvor i kunne sende tilbud til kunderne, hvis i evt. har nogle huller i jeres program. I kunne evt. skaffe tilmeldingerne til nyhedsbrevet via konkurrencer, hvor præmien evt. var en halv times gratis velvære.

Jeg kan ikke helt danne mig et overblik over størrelsen på din kærestes klinik ud fra dette indlæg, men en anden rigtig smart idé, hvis hun ikke er i stand til at sidde ved telefonen konstant, var at lade kunderne sende en SMS, hvorefter din kæreste selv kunde ringe kunderne op. Det kunne fx markedsføres under pay-offet:"Få en snak med din lokale ekspert om velvære og massage: send straks en SMS med teksten VELVÆRE til XXXX".

Hvis dette har jeres interesse er i mere end velkomne til at sende mig en mail på js@promarketing.dk, så finder vi helt sikkert også frem til en fornuftig pris.

// Jesper Skov

Fra Hals
Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 17:14

Hej Bager,

jamen jeg er skam helt enig i, at markedsføring handler om "segmentering" - altså finde de kundegrupper som er interessant for det produkt man tilbyder. Grovsorteringen kunne sagtens være den nævnte med Private marked, Private erhvervsliv og det offentlige - men min anbefaling vil dog være en noget mere fintmasket segmentering. De tre nævnte områder vil kræve en meget stor markedsføringsindsats, da de repræsentere "totalmarkedet" - jeg vil helt sikkert sætte mig ned og segmentere yderligere! Dette har flere grunde - for det første skal de forskellige segmenter ikke have "samme information", da forskellige kundegrupper ikke leder efter det samme hos en leverandør. Den private kunde leder måske efter velvære, hvor den erhvervsdrivende måske søger færre sygedage til sine ansatte - begge dele vil kunne tilbydes gennem massage. For det andet kan segmenteringen være med til at lave virksomhedens "PR-plan" - det er alt for dyrt bare at smide om sig med brochurer - kommunikationen skal være målrettet for at opnå det bedste resultat - og det kan man jo lave, når man har sat navn på sine segmenter. Jo bedre I er til at sengemtere, jo mere målrettet vil kommunikatonen kunne laves og dermed give jer en langt bedre "hit-rate".

I kan eventuelt hente en skabelon til en simpel, men effektiv kommunikationsplan på min website: www.k5m.dk under "Tools" Den er ganske gratis og uden nogen form for forpligtelser.

Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 20:21

En mulighed er at lave en lille flyer med lidt billeder og info. Så ringe til eller besøge virksomheder, og aflever flyer. Der er mange virksomheder som for tiden tilbyder deres medarbejdere forskellige ting, bl.a. massage, for at holde på dem...

Mvh. Henrik

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)