Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at lave en app

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Som så mange andre har jeg fået en ide til en app og har forsøgt at sætte mig ind i rettigheder, kodning, markedsføring osv. men må nok indse at jeg får brug for hjælp.

For det første vil jeg høre om man selv kan lave en patent aftale og om der findes skabeloner til dette? (jeg har prøvet at søge uden held).

Derudover vil jeg høre om nogle herinde kender nogle som både har forstand på markedsføring og evt skabelsen af en app, som kan fortælle mig ærligt og med faglig viden om ideen overhovedet er så god som jeg selv synes?

Kom gerne med råd hvis der er andet jeg skal vide :-) 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mulix

Velkommen til Amino! Det lyder rigtig spændende, at du er på vej til at tage springet som selvstændig :)

Patent er ikke noget du kan få via en aftale. Glem alt om patent, det er slet ikke vigtigt for dig pt og højest sandsynligt ikke muligt for dig at få. Du har mere væsentlige udfordringer foran dig end patentering (eller anden mulig beskyttelse af din fremtidige immaterielle rettigheder).

Jeg har været selvstændig i 15 år med en række web/internet/app baserede virksomheder, og har indsigt i hvad du skal til at træde ud i.

Du er velkommen til at skyde din idé af på mig. Så skal jeg nok give dig min ærlige mening.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)