Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyopstartet håndværker firma - Gode netværk?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Oct 17
Indlæg ialt: 2
Fra  Wegges Låse & Sikring Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino, her kommer mit første blog så. Håber den er havnet i rigtige kategori, og at der sidder nogen med en god viden indenfor området!

Vi er to unge friske gutter der har startet vores eget Låsefirma, og i den forbindelse er vi selvfølgelig på jagt efter flere kunder end dem vi har nu. Men i vores låse verden, bliver det meget delt op i to kategorier. Private låsekunder, som en gang hver 5 år, måske skal have lavet noget sikring til hjemme. Også den anden kategori, med erhvers kunder, som er en del mere vedvarende indenfor arbejde og opgaver. 

Kort sagt, så savner jeg lidt et sted hvor det er godt at netværke lidt, med andre selvstændige håndværkere. Hvad har i af bud? Det er primært indenfor byggebranchen, hvor vi kunne fremtræde som en del af et byggeri, men sagtens også som en hjælpende hånd til en VVS'er der står med en vandskade kl 23 om aftenen, og skal lukkes ind i en fremmed lejlighed.

Hvad har i af gode råd og tips?

Mvh. Tobias Damberg.

Fra Kolind,Djursland
Tilmeldt 23. Mar 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Fantastik I har lysten, modet og viljen til at starte selv. 

Der findes blandt andet en lukket gruppe på facebook der hedder Selvstændige Håndværkere. Den kan I søge om optagelse i. Her deles der løbende informationer og spørges/tilbydes der løbende op hjælp af andre håndværkere. 

Ja, du kender sikkert i forvejen både Låsesmede Foreningen (tidligere DLF) og SikkerehedsBranchen som er et par af branche organisationerne. Men, jeg opfatter det er noget andet du er på jagt efter. 

I har en række muligheder for, at skabe jer et godt netværk ...

Hmm ... Tænker lige det vil give mere værdi, hvis vi taler sammen.  

Ja - du ringer bare på 23347323, så kan du få mine input.

Det vil passe perfekt fx. i morgen tidlig mellem 06:45 og 08:15. Der sidder jeg i bilen.

Kan du ikke der, så ringer du bare på et andet tidspunkt.

Vi tales ved

Ulrik 

 

Inspirerer og træner medarbejder med direkte kundekontakt i, at skabe Supergod Kundeservice og MERsalg.

Fra København
Tilmeldt 17. Oct 17
Indlæg ialt: 2
Fra  Wegges Låse & Sikring Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik, og tak for svaret!

Jeg har været lidt travl, så har først set din besked nu. 

Vi er igang med optagelse i DLF, og håndværkergruppen er vi også medlem af i forvejen. Jeg tænker mere på om der var nogle netværk's grupper med eventuelt tømrer, entreprenører osv. tilknyttet.

Men jeg ringer lige til dig imorgen ved en 7.30 tiden, så kan vi få en sludder der :-)

Mvh. Tobias.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)