Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trusler og falske fakturaer what to do ? advokat hjælp i weekenden evt ??

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 19. Dec 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

I 2015 lavede jeg et event hvor jeg stod som kordinator for et markede for kommunen og til det havde jeg lavet en aftale med en rollespils gruppe


De blev lovet et telt som vil komme til og stå mig i små 5000 kroner og få produceret.



Teltet var desværre ikke klar pågrund af sygdom hos min syerske men tilbød et telt de kunne låne i perioden


året efter var teltet endelig klar da de havde rykket for det og kontakter min kontakt person til foreningen som nægter og vidersende info om det er klart da hun er raget uklar med dem pågrund af mig og jeg kan ikke komme i kontakt med formanden da han også er vred på mig og det er jo som sådan forståeligt nok 


Fortæller hende at så kan jeg ikke rigtig gøre mere hvis de vil have et telt må de melde itl.


6 måneder senere er teltet solgt til anden side



Nu truer de så med fogde sag fordi de har rykketk 3 gange for en faktura de har opfundet fordi de stadig mener og have et telt til gode hvilket jeg ikke mener de har da de stadig har et de har lånt af mig



Og har prøvet og gå på kompromi og sagt at de kan få dagsprisen på et telt magen til som det de har lånt og det har de sort på hvidt skrevet at det er alt for lidt og holder stadig på at jeg skal betale dem 30000 eller 5000 oven i de beholderm it telt hvilket jeg syntes er absurd 



what to do har super travlt med planlægning af julemarkeder og flytning til støre lokaler og gider bare ikke slås mere med alt og alle har de noget på sig desværre er meget af det mundligt og skriblerier på facebook


eller er det bare og smide 2 - 3000 efter en advokat og er dernogen her inde man kan kontakte en fredag aften eller lørdag


peter

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Først må jeg sige at du ikke kommer nogen som helst vegne med 2-3000 efter en advokat - tænk mere i 10-20.000 i sådan en sag med den meget vanskelige forklaring du giver her.  Det er en DYR sag med alt via mundtligt og skriblerier på facebook - og med en kommune som den anden part. Det er ikke en billig sag du fremlægger

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Dec 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

kommunen har jo som sådan ikke noget med det og gøre da jeg jo er mellemledet 

Men kan da værre jeg skal have dem med på sidelinjen da det trods alt er deres event.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er jo netop der hvor det er så svært at forstå din udlægning. Men er det rollespilsgruppen der kræver et eller andet telt - så ville jeg bare lade det køre. De har vel ikke bedre kød på sagen end du har med de mundtlige aftaler og facebook ting - og de kan jo ikke lave inkasso da I er klart uenigt, og mon sådan en gruppe tager en advokat og anlægger civil sag? Det TROR jeg ikke, så giv tid, svar at du har afleveret telt osv og så se om ikke den dør der

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er utroligt svært at få hoved og hale i det du skriver. 

Hvorfor er det lige du mener en advokat gør en forskel her fredag aften eller lørdag?  Rolig nu for de har formodentlig ikke nogen god sag mod dig da de ikke har lidt noget tab, så vent og se om de overhoved stævner dig, mit bud er at det er tomme trusler.

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke advokat, men jeg har da hjulpet nogle andre herinde tidligere, som er endt i nogle sager, hvor de blev frikendt 

https://www.amino.dk/forums/t/283255.aspx

Du bør slå koldt vand i blodet. At sende en sag i fogedretten kan blive dyrt, hvis kravet ikke er korrekt, og hvis du gør indsigelser, kan fogedretten slet ikke behandle sagen, da den først skal forbi domstolene til en afgørelse.

Så ro på og spar de kroner, som en akut advokat rådgivning ville koste.


Er det korrekt forstået, at de er blevet lovet et telt til 5.000 kr, som de ikke har fået endnu, men de har et andet pt, og at de efterfølgende har sendt dig en regning på 30.000 kr?

Hvad er der på skrift i sagen? Og hvad er aftalt mundtligt?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

send kopi af din kontrakt med kommunen og

jeg vil vurdere, om kommunen har en bæredygtig

sag mod dig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Advokat Jacob Berner Rue:

Hej Peter

send kopi af din kontrakt med kommunen og

jeg vil vurdere, om kommunen har en bæredygtig

sag mod dig.

Kommunen?Hmm

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Whiskey:
Kommunen?Hmm

Wink ÅH hvor er det kommunaltYes

Utroligt med kompetencer herinde, eller manglende på samme Wink

Tilmeldt 19. Dec 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det jo så ikke komunnen som prøver og bonge mig 

de har til dato betalt det de skulle til mig 


det er 3 person der har værret hyret ind til et event jeg har afviklet for komunnen som jeg har afregnet med et telt som de efterfølgende mener de skal have mere får end aftalt.



Side 1 ud af 2 (11 indlæg)