Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpel webshop uden betalingsaftale?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Oct 17
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal bruge en yderst simpel webshop-løsning, hvor nogle brugere kan bestille og betale for et enkelt produkt. Det er for en ny startup og vi forventer ikke at der sælges mere end et par hundrede af disse produkter i løbet af de næste 6 måneder, så derfor er jeg ude efter at finde den nemmeste og billigste løsning overhovedet. Det er kun til danske forbrugere.

Jeg er ganske ferm til WP eller lignende løsninger, men vil gerne undgå udgiften til en betalingsløsning (og evt gateway hvis muligt) grundet dette lille setup.

Findes der nogle løsninger derude, som måske vil kunne give mening for os?

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. Oct 17
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Wow jeg troede faktisk at Stripe blot var en gateway, så man stadig skulle bruge en betalingsaftale med Nets/Teller, men hvis det ikke er nødvendigt lyder det som den helt optimale løsning. Tak!

Fra Herning
Tilmeldt 14. Oct 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv Stripe til min egen webshop, unoshop.dk, og er ganske godt tilfreds med det. Der er dog ét problem med den løsning og det er at alle transaktioner automatisk bliver frigivet efter 7 dage. Har du en vare med en leveringstid på mere end 7 dage har du derfor et problem. Jeg har skrevet med Stripes support om det, men der er ikke så meget at gøre ved det.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)