Et hurtigt tip hvad angår Google PageSpeed, som Mikael har linket til, inden jeg går i til din hjemmeside: Undgå helst at bruge Google PageSpeed Insights. Den er absolut upålidelig, og laver en masse rankingfejl ift. load-time, og straffer dig for brugervenlige funktioner som at benytte et CDN. Overvej i stedet at bruge Pingdom Tools eller GTmetrix, da de giver en meget mere pålidelig og bruger-centreret analyse.
Nå, til hovedpointen:
Som nævnt tidligere, din header er en anelse for høj. Den er faktisk perfekt højde, inden "Fri fragt på ordre [hvad i øvrigt bør være 'ordrer'] over 995,-"-annoncen ruller ned. Gør headeren ca. 10% mindre i din CSS, så er den hjemme. Du bør også snappe dit logo til midten af containeren, ikke bunden, da det ikke ser godt ud, når midten af logoet ikke flugter med menulinjen.
Din copy kunne generelt godt trænge til en opfriskning. Der er mange små slåfejl eller grammatiske overseelser, og det giver desværre et ringe helhedsindtryk af firmaets ambitionsniveau for kunden.
Der er noget helt galt med justeringen på nogle af siderne:

"Køb nu" i CTA for almindelige varer der ikke er på udsalg, er en lille smule overkill. Overvej i stedet fraser som "se vores tilbud", eller - til pizzabilledet - "få den her". Giv kunden en blød indgang, så at sige.
Den første linje under headeren er et billede. Det betyder, at en af de mest oplagte keyword-linjer på hele dit site ikke bliver indekseret som vigtig tekst, fordi Google ikke kan læse dem. Det bør du lave om til tekst, også selvom det tager en times tid at justere koden, så det ser ens ud.
Det bør hedde "salg- og leveringsbetingelser" i menuen og den pågældende side, ikke "salgs- og leveringsbetingelser". Bemærk "salg" låner 's'-et fra "leverings".
Der er et par yderligere fejl, jeg ville rette, men her er i hvert fald lidt at starte på. Så skal du være velkommen til at kontakte mig for resten af listen. Den må du gerne få ganske gratis :-)