Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler, programmører/investor (APP)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Oct 17
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg står med den her fantastiske ide, som virkelig kan blive til noget stort! Men jeg står og mangler en programmør, som kan udvikle en app. Men da jeg ikke står med millioner på kontoen, vil jeg tilbyde % af virksomheden.

Nogle der har en ide, hvor man kan finde en programøre til at, invester sin tid, i ens ide. 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det har jeg svært ved at tro, at du får på det opslag.

Men du kan skrive hvad din ide går ud på, så kan der måske komme et svar fra en programmør.

Men de fleste programmører ser sådanne opslag hver dag og har ideer nok at vælge imellem.

Hvad skal du selv lave? - hvad er dine ekspertiser?
Eller er det bare en tanke, som lever i dit hoved!!

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 10. Oct 17
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej tak for dit svar 

Det vil jo ikke være så smart at skrive ide så alle kan læse den, men siger du at det er svært at finde en programmør der vil invester sin tid i ens ide.

så bliver man jo nød til at indgå en fast prise med selskaber der kan lave aps, men det vil jo alligevel løbe op i 100.000. vis en programmør, vil komme til at tjene ca 1.000.000 vil det da være en god forfatning for begge panter. 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 21. Mar 17
Indlæg ialt: 59
Fra  Unique Code ivs Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan sagtens fortælle om din app uden at afsløre alt for meget. Hvad er omdrejningspunktet? Video indhold? Udlejning af huse? Chat? Spil?
Hvem er målgruppen og skal app lanceres i hele verdenen eller er sen udelukkende for det danske marked?

Tilmeldt 10. Oct 17
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja okay, så kan jeg så afslører at appen skal starte med at kun være i Danmark, men kan også lige så godt have den i udlandet. Men appen omhandler matematik og vil ramme alle fra folkeskole til ingeniør.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)