Hej mit navn det er Andreas. Jeg har en god ide. (Ideen den står i bunden af dette oplæg) men til det bruger jeg en samarbejdsparter fordi alene bliver det lidt svært. Selve ideen skal endu blive udvikles lidt mere og så skal den senere blive finslibes. Du som samarbejdspartner får også nogle procenter fra virksomheden, men det kan vi aftale sammen over mail. Jeg kommer til at give 1000% for at få projektet til at flyve. Skriv en mail til mig på: fashiondanishstyles@gmail.com Mvh Andreas ___________________________________________________________________ Ideen. Det er 4 systemer som man kan bruge,
2. (Pro-transfer)betalingsystem 3. Webshop-betalingsystem 4. Pay-them:
(Privat-betalingsystem) er til privat personer som skal overfør lidt penge. Man kan sende op til 5.000 kr om dagen over dette system gratis. Man kan bruge 5.000 kr i en butik, webshop (som har vores betalingsystem) og man kan overfør 5.000 kr til en anden bruger. (MobilPay kan man kun overfør 3.000 kr om dagen). Hvis man vil sende flere penge så kan man købe et abonoment så kunne man opgrader til 10.000, 15.000, 20.000 osv. Indtil 1.000.000 som varer et år. Hvis man vil overfør mere end 1m. Om dagen så skal man have et andet system som hedder. Pro-transfer. Hvis man kun skal overfør engang 30.000 kr. Så skal man også gå ind på abonnomenten og sige over nu. Fordi så skal man ikke købe pakken som varer et helt år. Men når man vælge denne engangspakke så skal man betale nogle procenter som ikke skal være så høje, fordi det skulle gerne være billig og kunderne skulle ikke blive skræmt på grund af priserne. Hvis du vil betale rigtig hurtig i en psysisk butik, så kan du også bruge et system hvor du bare bruger at holde din mobil mod en plade/device i butikken og så har den betalt. Det findes allerede i USA nogle steder. Inde i simkortet er der integreret noget som gør at man kan betale magnetfelt eller noget lignende. Hvordan tjener vi penge ved dette system?
Hvorfor vælger kunderne vores system og ikke de andres?
2. (Pro-transfer)betalingsystem (Business-betalingsystem) er til hvis man skal overfør for mange millioner kroner eller mere. Så kunne det være sådan at man skal overfør 10.000.000 kr til et andet virksomhed. Og så kunne det entet være sådan at det bliver billigere hvis du overfør flere penge. Feks hvis du overfør 15.000.000 kr bliver det billigere i transaktiongebyr, og hvis du skulle overfør 10.000.000 kr så ville det blive dyre i transaktionen. Eller det kunne være sådan at det er fast lagt at man skal betale 1,5% af 10.000.000 kr. (Men jeg er lidt usikker hvad der er best. Jeg er mere til fast en fast procent antal når man laver en transaktiongebyr) Hvordan tjener vi penge ved dette system?
Hvorfor vælger kunderne vores system og ikke de andres? - Man kan overfør bitcoins og man kan overfør dk, euro og andre hvis vi har intigreret dette land så ja. (Vores/mit mål er at få alle lande med. Til hele verden kun bruger dette system. Fordi hvis du bare skal en smut til grænsen og du bruger nogle euros kan man bare tryk på transformer. Så kan man lave kroner til euros.) 3. Webshop-betalingsystem (Webshop-betalingsystem) er til webshops som sælger ting online så kan du modtage penge. Fordi kunden har oprettet et konto ved os, bruger kunden bare at gå ind på en webshop tryk på køb nu og så vælger hun vores betalingsystem og så trykker hun på den og så er produktet købt fordi systemet kan se at brugeren har logget ind på hjemmesiden og har en account. Så er der connection mellem systemet og brugerens account på hjemmesiden og så får systemet kontakt med brugerens account på vores hjemmeside. Så når de er conectet siger systemt okay (Brugeren får ikke noget med af det og det tar kun et par sekunder. Det eneste som kunden får med er at der bliver vist en et tegn som signaliser købt) 4. Pay-them: Overfør penge til sine arbejder meget nemme. Man skal kun logge ind på appen og trykke på arbejde og så holder man den over en boks som så registrer dig og logger dig ind. Når man skal have pause er det det samme princip og når man har fyreaften. Sådan er det for både medarbejderen og chefen tilfreds og ingen bliver snydet. Når chefen skal overfør penge kan chefen vælge om lønnen skal blive betalt automatisk. Så vælge man et tidspunkt hvornår pengene de skal blive overført. Eller man kan gøre det manuelt hvis man vil. Valuta - På alle disse betalingsystemer kan man altid overfør og købe med normale penge fra Kroner-indiske Valuta feks. Hvis du nu som privat bruger skal ud at handle i supermarkedet i tyskland så kan du sige hvor mange kroner der skal være i euro. Eller hvis dit barn er i på klasse rejse i Tyskland og barnet ikke har mere penge kunne forældrene eller andre private bruger sende nogle danske kroner og vælge at de skal blive sendt i tyske kroner. Eller hvis det er USA, så kan du sende kroner til dollars. Appen viser en også hvor mange dollars eller euros det kommer til at være hvis man sender så og så mange kroner. Man kan også sige at man vil sende 200 € og så regner den ud hvor mange kroner det bliver. Og så kan du bare sende dem. På den måde er det meget nemmere at regne ud hvor mange penge personen skal have. - Bitcoin er en digital valuta, som både kan bruges til at betale med, samt til opbevarelse af værdi. Bitcoin siger man er fremtiden at handle online på, så med disse betalingsystemer ville man have muligheden for at modtage og overfør bitcoins. (Men jeg ved ikke om man kan gøre sådan at man kan kan lave en bitcoins til normale penge eller omvendt at man kan lave normal dkk. til bitcoins ) Hvad er så det gode ved det hele?
Måske skulle det være sådan at man ikke skal sende pengene til sig selv men den bare gør det automatisk hvis du handler i udlandet til den så gør det automatisk og så siger den hvor meget du skal betale i den anden valuta. Man kan også easy vælge i hvad for en valuta man vil betale i. På den måde er det meget nemmere, og så er ville det helleikke være sådan at man havde nogle euros på sit konto. Hvad syndes du, er godt ved ideen ? Er der noget som du ikke syndes der er så godt? Har du måske selv en forbedring til ideen? Jeg er spændt på hvad du syndes om ideen. (Jeres informationer er sikre ved mig, så i skal ikke være bange for at jeg giver dem videre.) Jeg bruger hjælp til at få en sammenhang i helekonceptet. Hvor mange procent skal de betale hvis de betaler så og så mange %. Kunne i hjælpe med at udvikle ideen, til den er perfekt? Jeg har kontaktet jer fordi jeg bruger hjælp til konceptudvikling fordi jeg ved ikke hvordan jeg kan runde ideen af til den er perfekt. Jeg har brugt hjælp til sådan noget som hvor mange procenter må jeg nu trække af et beløb. Kontakt mig T: 71160604 M: fashiondanishstyles@gmail.com Mvh Andreas Jeg glæde mig at høre fra jer. |
Nu fant jeg desværre ikke nogle businesspartner på amino.dk så måske har i nogle links til en hjemmeside hvor man kunne finde en businesspartner. Hvis så ville det glæde mig.
mvh Andreas