Det er ikke let at svare på uden lidt data at læne sig op ad. Du er velkommen til at smide mig en PM med lidt info, så kigger jeg gerne på det for dig. Alternativt, vil jeg tro, at du må væbne dig med lidt tålmodighed og vente til din webudbyder kan kigge på det (jeg går ud fra, at det er dem du mener med "supporten"? :)
Jeg spørg ind til dette da min support ikke kan lokaliser problemet i woocommerce, og kunne jo være der var en der ude som oplever sammen problem som jeg gør
Problemet er kort.
når man er inden backoffice i et produkt med variation kan man ikke åben dropdown menuen hvor der står åben/luk
selv om der er varianter i produktet.
og kan se på nettet der er flere som oplever dette efter der er opdateret til Woo. 3.1.1 eller 3.1.2
nu ved jeg ikke, hvem din support er, men hvis det er dem der har kodet shoppen, så bør de kunne finde problemet.
jeg kan ikke svare dig på stående fod, men tilbuddet står stadig åbent. Løsningen kunne da sikkert også posten her, men hvis jeg svare uden at have set det, ville det jo være rent gætteri.