Min Kompagnon ønsker at sælge sin ejerdel efter 10 års samarbejde i firmaet. Jeg har stadig selv blod på tanden men har nok at gøre på hjemmefronten med små børn osv. Derfor søger jeg en ny firmapartner (i et som nu 50/50% ejerforhold). Der er tale om engroshandel indenfor bijouteri, smykker mode med meget mere.. egen import/design og salg til bla. butikker. Salg sker pt. bla. igennem sælgere, messer, hjemmeside og direkte salg til detailkunder der besøger os. I forbindelse med et samarbejde med ny kompagnon planlægger jeg at flytte firmaet tæt på københavn ( f.eks. Rødovre el. lign.) Her ønskes organisationen forenklet til få ansatte. Det skal især ske igennem en focus på det direkte salg til kunder der selv kommer på lagret og afhenter (a´ la " cash & carry") Og netsalg evt. også til private mv. Et kapitalbehov på ca. 3-4 milioner vil være nødvendigt.
En evt. ligelig ejerdel i dit "mindre firma el. gode ide, kan have interesse...
mand 40 år. - med famile og små børn. (og intet ønske om arbejsuge over 37 t....) Lyder det intessant så send en e-mail. : mestra@bigfoot.com