Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lovgivning ved reklamering paa dansk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har netop oprettet firma i Hong Kong hvorfra jeg skal til at lave en e-shop  med worldwide shipping. Varerne bliver kobt i Kina og direkte sendt til den paagaeldende kunde som bestiller.  ( Jeg bor i Kina )

Mit spoergsmaal gaar paa hvordan mit firma er stillet mht koebeloven hvis mit firma feks. 

1)  reklamerer paa google.dk   ( soegeoptimerer paa mit produkt paa dansk sprog )

2) Goer det nogen forskel om det er et . COM   eller  .DK  domain ( saa laenge man goer opmaerksom paa garanti osv. )

Har laest mig lidt til at det er danske regler som gaelder hvis et firma bruger en reklame paa dansk rettet til Danskere  .

Det ville vaere rart at vide om mine kunder har 2 aar reklamtionsret eller det koerer efter Hong Kong  lovgivning  ( vil selvfolgelig goere kunderne ompaerksom herom )

Giver ovenstaaende nogen mening ??

Olsen

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:08

En lille sidebemærkning: Dine kunder vil sandsynligvis få et fandens bøvl med told og moms af de varer de køber, hvis du afsender fra Kina. 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:33

Det er der taget hojde for i og med at vaerdien varen udfoeres med er under 80 kroner (  fragt prepaid )

Saa der skulle ikke blive noget og i andet tilfaelde saa kan kunden faa det daekket ved kontakt til mit firma.  ( samme Koncept som verdens stoerste parfume shop koerer efter )

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)