Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Validering af hjemmeside, oprettet af grøn nybegynder

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skiftende
Tilmeldt 12. Sep 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej, 

Jeg bemærker, at der er flere som har bedt om kommentarer til deres nyligt oprettede hjemmeside, så tillad mig at bede om det samme, da jeg er totalt grøn i den henseende, men alligevel er lykkedes med, at få bakset www.scanvelo.com sammen. 

Kommenter meget gerne, gode ideer til rettelser og ændringer er også velkomne og jeg er ikke sart :-) 

Mange tak på forhånd 

M.v.h.

Lasse 

www.scanvelo.com

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Jeg er slet ikke et sekund i tvivl om dit produkt er godt. Men din hjemmeside fremstiller produktet helt forkert. 

Jeg er kæmpe fan af jeres story books. Men personligt kunne jeg aldrig finde på at bestille fra jeres hjemmeside medmindre jeg kendte dig personligt. Det ser uprofessionelt ud, og jeg ville føle mig utryg ved at overlevere mine kortoplysninger til jer.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er flot at du selv har lavet den hvis det er din første hjemmeside. Der er nogle ting som ikke fungerer. Den røde menutekst på den grå baggrund er svær at læse. 

Det store billede på forsiden ligner et feriebillede hvor produktet ikke rigtig er i fokus. Erstat det med nogle lækre produkt billeder.

Pas på med ikke at overgøre det bæredygtige. Det er vel kun rammen som er bambus? Alt det andet er vel standard komponenter.

Der er del af de grafiske elementer som er forvanskede. F.eks. flagene på denne side http://scanvelo.com/Our%20Story/team.html det samme med Pinterest ikonet nederst. Ved ikke hvad der sket med dem.

Ellers et lækkert produkt. Held og lykke med det.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Skiftende
Tilmeldt 12. Sep 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit feedback Kasper, 

Jeg må i tankeboks, da der øjensynligt allerede her opstår misforståelser, da jeg ikke sælger fra siden (der er heller ingen web-shop) men kun via forhandlere /Se fanen "find din butik". Siden er oplysningsside til slutbrugeren og vil vedkommende købe, klikker han ind på "find din butik" og finder sin nærmeste forhandler der.. Det er lang og sej kamp, at opbygge et landsdækkende forhandlernet og dette er vi først startet med for 14 dage siden.. deraf endnu kun 3 forhandlere, men flere følger helt sikkert snart, når jeg har haft fat i de store kæder.. Det var udenoms snak, men igen tusind tak for kommentarer

God week-end og venligst, 

Lasse 

www.scanvelo.com

Fra Skiftende
Tilmeldt 12. Sep 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak PashminaWear, 

jeg samler det hele i en kurv - med alle jeres gode ideer og forslag - og så må jeg i krig igen. 

God week-end og venligst 

Lasse

www.scanvelo.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)