Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside ønskes - Nyt design

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 5. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Quest2Move Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa.

Jeg har arbejdet med en ny skabelon til min hjemmeside http://www.quest2move.dk/, samt arbejdet med optimering af en masse småting på siden.
Jeg ville blive meget glad hvis du ville besøge siden og klikke lidt rundt på den og så give mig din uforbeholdne mening om design, indhold og brugervenlighed.

Jeg har tidligere i år haft et lignende indlæg, hvor jeg fik "lidt smæk", der kan ses her https://www.amino.dk/forums/t/281289.aspx
Jeg har benyttet mig af flere af de gode råd jeg modtog og synes efterhånden at siden er ok indbydende.

Men jeg vil naturligvis gerne høre din mening da det er nemt at blive forelsket i noget man har siddet og arbejdet med selv (da det måske mere er tanken om hvordan den har været i forhold til nu og viden om hvor mange timer det har taget, der giver tilfredsheden).

Så skyd endelig, hvad er pros og cons?

PÅ forhånd mange tak!

Med venlig hilsen Thomas
Quest2Move Coaching - www.quest2move.dk

Fra Køge
Tilmeldt 5. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Quest2Move Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups, det ville være lækkert hvis du lige skriver hvilken type enhed du besøger siden med... Wink

Med venlig hilsen Thomas
Quest2Move Coaching - www.quest2move.dk

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser fint ud her i min Opera browser :)

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Aarhus c
Tilmeldt 7. Dec 16
Indlæg ialt: 31
Fra  Intrace Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas!

det ser da lækker ud, lidt teksttung på nogle af siderne. Det er selvfølgelig en god ting, da Google forslår min. 300 ord pr. Side, men måske man kunne smide nogle flere billeder ind eller lign.?

mvh. Malthe 

Fra Aarhus c
Tilmeldt 7. Dec 16
Indlæg ialt: 31
Fra  Intrace Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov. Den er set på min iPad mini.😀

Fra Køge
Tilmeldt 5. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Quest2Move Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

God ide Malthe. Er der specifikke sider du tænker på med hensyn til flere billeder?

Med venlig hilsen Thomas
Quest2Move Coaching - www.quest2move.dk

Fra Aarhus c
Tilmeldt 7. Dec 16
Indlæg ialt: 31
Fra  Intrace Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Den om dig kunne måske godt trænge til, at der skete lidt. 

Måske noget billede - tekst, ny row, tekst - billede. Eller noget i den dur, så sker der lidt ;-) 

Mvh. Malthe

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas, 

Din hjemmeside sender (desværre) ikke det ønskede budskab og for at være ærlig, så virker den altså useriøs. 

Der er en håndfuld elementer, som er for "barnlige". Den glade smiley som du anvender passer bare ikke til teksten "seriøs sparringspartner.." 

Jeg går næsten ud fra, at du selv har sat den op. Hvis jeg var dig, så ville jeg finde et professionelt bureau, som kunne hjælpe også kunne DU fokusere på det, som du er god til. 


Jeg går ud fra at det overordnede mål med hjemmesiden er at informere den potentielle kunde omkring dine ydelser og hvad du kan tilbyde. Afslutningsvis skal de besøgende konverteres til leads

Der mangler lidt en rød tråd og noget professionelt grafik - mange af de elementer som anvendes er en outdated stil. 

--- 

Det var min ærlige mening og hellere dén, i stedet for at du i blinde tror du har en perfekt hjemmeside. Forstå mig ret :-) 

Hvis jeg skal uddybe noget, så giv mig endelig et kald. Mine kontaktinformationer står i min signatur.

Tilmeldt 28. Sep 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Har du brug for et julelån? Har brug for akut behov for lån? Har du brug for et forretningslån? Har du brug for et lån til din investering? Har du brug for et lån til at finansiere dit problem? Har du brug for personlige lån? Har du brug for virksomhedslån og lånebranchen? Skriv venligst til mig

Anton Josef Vogel
Whatsapp: +41 77 456 68 51

Fra Køge
Tilmeldt 5. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Quest2Move Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din tilbagemelding.
Jeg er selv lidt i tvivl om de lidt humoristiske ikoner og de bliver nok skiftet ud med noget mere stilrent.

Jeg er lidt usikker på det du skriver omkring den manglende røde tråd.

Ja, jeg laver selv alt på siden og er stolt af mit arbejde. Det er muligt at den ikke er sidste nye skrig, men jeg har ellers valgt én af de nyeste skabeloner så igen er jeg i tvivl om du bare gerne vil have en opgave eller om der virkelig er noget om det du skriver. Igen, forklar gerne, det er jo netop baggrunden for at jeg har oprettet indlægget her.

Med venlig hilsen
Thomas

Med venlig hilsen Thomas
Quest2Move Coaching - www.quest2move.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)