Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fuldautomatisk Instragram markedsføringsvæktøj!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 14. Aug 13
Indlæg ialt: 17
Fra  Webbureauet Liveo.dk Skrevet kl. 05:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg gaar lidt med tanken om at udvikle en platform til virksomheder og private som anvender Instagram som markedsføingskanal.

Dette markedsføringsvæktøj vil automatisk kunne foelge, like samt kommentere indhold baseret paa et hashtag eller placering.

Jeg soeger feedback paa dette markedsføringsvæktøj, er det noget som du vil bruge?

Jeg soerger ogsaa tips, raad og tricks til markedsfoering til dette (eventuelt en partner)

Sidst men ikke mindst soeger jeg tips til prissaetning af platformens abonnement samt et virksomhedsnavn.

Mvh

Markus

hej@markusharrison.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige gøre opmærksom på at automatisering af Instagram-handlinger er stik mod platformens retningslinjer, og man må gøre sig forventninger om, at bruger man et sådan værktøj, så vil éns side kunne stå til omgående lukning når som helst. 

Instagram tillader kun automatisering af platformen i det omfang, at du ikke automatisk liker, følger, eller kommenterer på ting. Du må altså planlægge content kalender og automatisere svar på direkte beskeder lige så tosset du vil, men du må ikke automatisere handligner i dit feed.

Derfor ved jeg heller ikke, om denne tråd er passende for Amino.

Har I behov for hjælp til at finpudse jeres sociale medier? Find mit CV på www.konig.me, og send en mail. Sammen lægger vi en knivskarp plan der skaber resultater.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Markus Harrison:
Jeg soeger feedback paa dette markedsføringsvæktøj, er det noget som du vil bruge?

Nej, som Thomas er inde på, så er det ikke tilladt.

Du kan til gengæld automatisere alt det der på twitter med python og en Raspberry Pi.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)