Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Systue tilbyder opsyning af børnetøjscollectioner...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino' er!

Jeg kender et par meget dygtige mennesker (uddannet skrædder), som har plads til mere arbejde Smile

Jeg har defor lovet at hjælpe dem med denne annonnce...

De har en systue her i DK...og er et par...mand og kone...

Jeg kan varmt anbefale dem...det er virkeligt flot arbejde, som de laver Yes

Så har du brug for at få syet din børnetøjscollection op...så kontakt mig Smile

Tilmeldt 7. Mar 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:44

Hej Milla-Petit.

Faldt lige over din annonce.. ved godt at det er et stykke tid siden at den er skrevet, men det kunne måske godt være at jeg er interesseret på et tidspunkt.. er nemlig i gang med at opstarte en børnetøjsproduktion.. og skal have opsyet en salgskollektion i løbet af året.. det bliver dog ikke før til august/september.. kan du evt. sige lidt om prislejet, er det timeløn, projektløn pr. kollektion eller?  og hvor i DK holder systuen til?

Mvh Jarletor (nanna)

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 19:29

Jarletor:

Hej Milla-Petit.

Faldt lige over din annonce.. ved godt at det er et stykke tid siden at den er skrevet, men det kunne måske godt være at jeg er interesseret på et tidspunkt.. er nemlig i gang med at opstarte en børnetøjsproduktion.. og skal have opsyet en salgskollektion i løbet af året.. det bliver dog ikke før til august/september.. kan du evt. sige lidt om prislejet, er det timeløn, projektløn pr. kollektion eller?  og hvor i DK holder systuen til?

Mvh Jarletor (nanna)

Hej Nanna!

Systuen ligger på Vestsjælland...og normalt er lønnen pr. del...

V/ større kollektioner kan du aftale en specialpris...

Hvis  du ønsker at vide mere...og evt. selv snakke med dem...så send mig lige en mail på: info@milla-petit.dk

Tilmeldt 14. Aug 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:16

Hejsa!

Jeg faldt over din annonce, da jeg søgte en systue som evt. kunne være interesseret i at sy en produktion af babytøj for mig.

Jeg kan se det er længe siden du har skrevet annoncen, men jeg håber, at du kan hjælpe mig med adressen på den systue som du varmt anbefaler.

På forhånd tak

Petrine 

Tilmeldt 9. Nov 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 20:59

Hej Pia

Jeg faldt over denne gange tråd på Amino om systue på sjælland. Eksisterer den stadig og har du nogle kontaktinfo på den.

Bedste hilsner

Bettina

Med venlig hilsen Bettina www.Styledelux.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)