Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdere ens ide potentiale og muligheder?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Oct 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude, 

Som så mange andre, af jer på Amino, har jeg flere ¨gode¨ ideer i min notesbog, men ingen af disse ideer er kommet videre end til en kort ide beskrivelse.

Jeg strander lidt i denne fase, da jeg simpelthen ikke ved hvordan jeg skal vurdere om ideen har potentiale, og om det overhovedet er økonomisk og praktisk muligt?

Hvordan gør i mere erfarne iværksættere?
Hvordan sortere i de mindre gode ideer fra i en tidlig fase, så man kan rette sit fokus mod mere relevante ideer? 

Med venlig hilsen 

Casper Hjermitslev 

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 00:42

Plejer selv at dele ideen med folk i min omgangskreds > undersøge markedet > udforme en mindre forretningsplan > snakke med en udvikler eller andre fagfolk.

Forretningsplanen behøver ikke være detaljeret i første omgang. Den kan hjælpe med at få et større overblik og sammenhægn

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 09:37

Test dem af. Sæt en lead side op, en hurtig shop etc., alt afhængig hvad din idé er, og kør så AdWords el.l. på siden. Det koster måske et par tusinde kroner, måske mere eller mindre alt afhængig hvor meget kritisk masse du får, og set i det store billede er det heller ikke meget for at teste en seriøs forretningsidé. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)