I forbindelse med, at vi er ved at
få lavet et nyt design til vores hjemmeside, vil jeg blive meget glad,
hvis i vil give respons på det første udkast.
Men pilene var moderne for 5 år siden, det var rigtig moderne den gang at lave pile på præcis den måde, især mange webbereauer var vilde med dem, så det er nok en ommmer :)
Billedet er måske lidt 90,er stockphoto agtig, og siger intet om jeres ydelser og produkt.
Generelt synes jeg at designet inklusiv jeres grafiske identitet overhovedet ikke skabe nogen lighed med jeres ydelser eller produkt, så ift til jeres konkurrenter vil i med dette design være bagud i kapløbet.
Smag og behag kan diskuteres til evighed, så det vil jeg ikke bevæge mig ud i. Tilgengæld er det lidt rart at blive indekseret ordentligt på Google, så man kan få en masse dejlig trafik...
Jeg lagde mærke til at du ikke har noget sitemap (eller ihvertfald synlig link til sitemap) og det er overordentligt vigtigt at få et sitemap lagt ind på siden. Googlebot elsker den slags og chancen for at dine undersider bliver indekseret er væsentlig større med et sitemap. Du kan finde mere info om retningslinierne for et Googlebot-venligt sitemap. Læs mere her
Synes det ser meget flot ud, er nu selv mere tilhængere af mere åbne farver. Hvis du eventuelt er interesseret i at købe bulk naturlige slankeprodukter er du velkommen til at kontakte mig.