Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for nogle gode råd.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Karise
Tilmeldt 17. Sep 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har lige lavet denne account og er rimelig ny her i fællesskabet. Jeg har haft en ide i tankerne en stykke tid. Og angående udvikling af produktet, hvordan foregår det? Hvem skal jeg Kontakte? Skal jeg lave en prototype først? Og hvordan foregår salg afproduktet, efter eller inden uvikling af produktet? Jeg er 18 år samt arbejde, men har i lang tid tænkt på at lave et startup, da jeg længe har lyttet til podcasts og læst bøger angående det. Men har brug for lidt mere konkret viden, angående produkt uviklong og salg af dette. Håber i kan hjælpe. Big Smile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Aug 15
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Aller123:
Og angående udvikling af produktet, hvordan foregår det?

Det kommer jo an på hvad dit produkt er. :-) Hvis du fortæller os det, kan nogle måske give en dybere indsigt i hvordan det foregår.

Aller123:
Skal jeg lave en prototype først?

Det tror jeg er en god idé på de fleste produkter. Her viser du en evt. investor eller bank hvad produktet rent faktisk er.

Aller123:
Og hvordan foregår salg afproduktet, efter eller inden uvikling af produktet?

Du skal først finde ud af om du vil sælge til virksomheder (normalt større ordrer, men færre af dem) eller til privatkunder (små ordrer, men flere af dem). Du starter vel ved at lave en hjemmeside (webshop) hvor du tager billeder og videoer af dit produkt, lægger dem ud. Herefter er det markedsføring, markedsføring og markedsføring indtil du får nogle kunder... Simpelt fortalt. :-) 

www.dinformue.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Aller123:

Hej Aminoer,

Jeg har lige lavet denne account og er rimelig ny her i fællesskabet. Jeg har haft en ide i tankerne en stykke tid. Og angående udvikling af produktet, hvordan foregår det? Hvem skal jeg Kontakte? Skal jeg lave en prototype først? Og hvordan foregår salg afproduktet, efter eller inden uvikling af produktet? Jeg er 18 år samt arbejde, men har i lang tid tænkt på at lave et startup, da jeg længe har lyttet til podcasts og læst bøger angående det. Men har brug for lidt mere konkret viden, angående produkt uviklong og salg af dette. Håber i kan hjælpe. Big Smile

Velkommen, og god vind som iværksætter.

Du skal produceret et produkt. Hvem du skal kontakte? En producent.

En prototype ville du typisk lave inden det endelige produkt, så det ville være en idé. Hvem du skal kontakte, må du selv finde ud af. Er det ikke spændende?

Når du skal sælge produktet, skal du have det ud til din målgruppe. Hvordan det gøres, og hvem din målgruppe er, ved du bedst selv.

Sæt i gang.

Tilmeldt 23. Sep 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aller123

Godt at du lader dig inspirere, lytter til podcasts og læser bøger :D

Jeg kan hurtigt lave en prototype af et fuglebad i cement,
men jeg ved jo ikke om du hellere ville have en Apollo-raket i størrelsesforholdet 1:1 ??

Du bliver nødt til at være mere præcis, f.eks. skrive lidt om hvad produktet går ud på og hvilket materiale det skal laves i.
F.eks. "Jeg har opfundet den dybe tallerken i en dybere udgave (noget jeg kalder en "skål") og den skal laves i porcelæn eller papmache"...

Her er mange, som gerne vil hjælpe ;)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)