Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Platform til e learning mm

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa allesammen

Min platform er lige nu ved easyme.dk og jeg tror også jeg kan få det til at fungere med de fleste ting jeg vil, men ville lige hører om der var andre platforme der kan de ting jeg vil. Altså jeg er ikke begyndt med at sælge nu. Så vil gerne finde en platform her snart.

Jeg ønsker dog ikke at bruge Wordpress og vil godt give et månedligt beløb for at bruge platformen, dog ikke det store i starten. Men det ville være fint at man kunne få større pakker senere hen.

Her er hvad denne platform skal kunne:

Sætte online kurser op som video (ingen downloads) og e-mail. (Det kan easyme.)

At sælge pdf'er og pdf'er i pakker som et produkt. (Det kan easyme.)

At have en slags undervisning mulighed, hvor jeg undervise de kunder som tilmelder sig og hjælpe dem med at bruge min viden indenfor faget. Undervisningen vil jeg gerne have at det forgår på denne måde: Jeg sætter en video op hvor jeg forklarer hvad "opgaven" er om og hvad de skal. Så skal der være mulighed for at downloade de materialer de skal bruge til den opgave. (Dette er ikke være noget med de online kurser at gøre.)
- Kan måske godt få det nogenlunde til at fungere i easyme.

En kommentar system til under den undervisning og evt. kurser jeg er i gang med. Dvs. mine kunder skal have mulighed for at kommentere, hvor jeg så kan svarer på spørgsmål og de kan evt. aflevere afleveringer jeg skal se igennem. Så de ikke skal skrive til min mail hver gang. (Dette kan easyme ikke, men det ville være et plus at få.)

Kunderne skal selvfølgelig have mulighed for at logge ind og se deres kurser de har købt og downloade de pdf'er de evt. har købt. (Det kan easyme.)

Ved undervisningen, skal kunderne også have mulighed for at logge ind, se opgaven og få de materialer de skal bruge. (kan easyme sån' set også.)

Kunderne skal have mulighed for at betale om mrd. på undervisningen (kan easyme.)

Og den kommentar felt må rigtig gerne godt være der i den nye platform, så det er let for kunden at komme i kontakt. Det ville være et stort plus at kunden har sin egen kommentar felt, hvor jeg svarer osv. Altså det er kun mig og kunden der kan se det.

_______________________________________________________________________

Altså det hele skal forgå på en hjemmeside

Der skal være en webshop hvor de kan gøre pdf'er og evt. enkelt videoer.

Der skal være et sted hvor jeg underviser ved brug af video (ikke live) og sende ud materialer osv.

Så skal der være et sted hvor jeg har mine online kurser.

________________________________________________________________________

Nu er spørgsmålet så om der er en platform der ude som kan gør det her muligt eller jeg skal ha' lavet en hjemmeside helt fra bunden af. Det vil jeg så helst undgå da jeg ikke har få mange penge at gøre med her i starten (er på SU). Men hvis det er noget der skal gøres, så må jeg finde en mulighed. På en eller anden måde.

Jeg vil helst finde en platform nu, som jeg kan bruge til de her ting, end at skifte når jeg har råd. 


Undskyld denne lange tråd...tak på forhånd for hjælpen :-)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)