Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en person der kan hjælpe mig i opstart af et virksomhedet.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej jeg hedder Andreas, jeg har mange gode ideer og er fuld af kreative ideer, motivation og lideskab. Jeg har mange gode ideer som virkelig ville ramme en stor marked, med mange potentelle kunder. Jeg brænder for økonomien og markedsføring og generel elsker jeg bare alt kreer noget innovativt som kunder kan bruge. Jeg har ideen og motivationen. Men jeg mangler en person med erfaring, en som kan lede mig i den rigtige retning, til denne ide bliver til virkelighed. Men vi skulle også kunne kooperer med hinanden, som jeg ligge meget på og også vil prøve at realiser i vores samarbejd. 

Hvis du vil høre mere om mig og ideen, så skriv til mig på mailen fashiondanishstyles@gmail.com.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Mvh Andreas

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler du virkelig en person med erfaring? Eller er det fordi, du er for bange til at springe ud i det selv?

Fra Aarhus c
Tilmeldt 7. Dec 16
Indlæg ialt: 31
Fra  Intrace Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Andreas. 

Nu har jeg fulgt lidt med i flere af dine opslag omkring opstart af din virksomhed.

Jeg vil foreslå dig, at Google nogle af dine spørgsmål, for Google ved (næsten) alt. 
Jeg er sikker på, at Google kan hjælpe dig med at finde sparringspartnere osv. Eller i hvert fald, nok hjælpe dig med, hvem du skal kontakte, hvor du skal gå hen osv. osv.

Og en god tommelfingerregel er, at man altid lige skal prøve at Google sit spørgsmål først. Tror du vil opleve, at du meget hurtigere får svar der, end ved at spørge i et forum. 

Mvh. Malthe

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sander, det er bare lidt svær for mig at starte et firma, fordi jeg aldrig har prøvet det før og jeg ved ikke hvor jeg skal starte. Jeg mangler en erfaren person som kunne guide mig lidt igennem projektet. Så det ville det være perfekt hvis der ville melde sig nogle personer.

Men hvis du kunne hjælpe mig videre, så kontakt mig gerne.
Mail: danishfashionvd@gmail.com 

Telefon: 71160604

Mvh Andreas

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

AndreasMølller:

Hej Sander, det er bare lidt svær for mig at starte et firma, fordi jeg aldrig har prøvet det før og jeg ved ikke hvor jeg skal starte. Jeg mangler en erfaren person som kunne guide mig lidt igennem projektet. Så det ville det være perfekt hvis der ville melde sig nogle personer.

Men hvis du kunne hjælpe mig videre, så kontakt mig gerne.
Mail: danishfashionvd@gmail.com 

Telefon: 71160604

Mvh Andreas

Nej, det er ikke svært. Det tager et par minutter på Virk.dk. Og er du i tvivl om valg af virksomhedsform etc., kan du hurtigt læse dig til det her på Amino eller via Google.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

AndreasMølller:
Jeg mangler en erfaren person som kunne guide mig lidt igennem projektet.
  Sådan, gratis? Ja, hvem kunne ikke tænke sig gratis hjælp?

Ja, jeg har også set dig nogle gange, og du skriver det samme: "Idé og motivation haves, resten ønskes." Det gælder sikkert også finansieringen.
Jeg synes, at du skal kontakte det lokale erhvervscenter i din kommune. De er til, præcis for sådan én som dig.
Hvis du har mulighed for at være mere konkret, især på finanserieringen, kan de nemmere hjælpe dig videre. Jeg vil se frem til, at du skriver her, når du har talt med dem.

God vind!

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tak for Jørgen det vil jeg prøve, tak for hjælp:)

Mvh Andreas

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)