Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af ny mobiltelefon

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal have en ny mobiltlf. som udover det normale skal kunne gå på nettet og skrive e-mails.

Jeg har fået anbefalet

• Nokia N73
  • Nokia N95
  • HTC S710

Er der nogle der har gode erfaringer ?

Jeg ser frem til jeres kommentarer 

Fra Canada
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 15:05

Jeg kender ikke Nokia-modellerne, men jeg bruger selv en HTC S710 som jeg er rigtig godt tilfreds med.

Bruger den primært til e-mail, både på GPRS ude og LAN der hjemme og til det er den super efter min mening.

LarsQ.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 15:26

Jeg er indehaver af en N95 med 3-abonnement, som jeg er enormt glad for. Jeg bruger den som modem til min computer, når jeg sidder i toget, hvilket giver mig min personlige 1 mbit linje, jeg læser mails og nyheder på den når jeg er væk fra min computer, både via 3-forbindelsen og via Wifi, og jeg besvarer også en e-mail i ny og næ. Den indbyggede e-mail-klient er ikke verdens bedste, men jeg har købt programmet ProfiMail, og det fungerer enormt godt.

Telefonen kan absolut anbefales, hvis du er på jagt efter en telefon, der kan lidt mere end bare tale og SMS. :)  

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:50

Hej. jeg er indehaver af en nokia n73.... den kan absolut ikke anbefales... jeg har ellers altid været super glad for nokia, men det har 73ern ødelagt, den har mange mærkelige udfald. og det er ikke kun min kender 2 andre der har de samme problemer.

mvh

Daniel

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 22:48

Heysa

Jeg har både haft en Nokia N73 og N95. N73'eren har rigtig mange software fejl, og på 2 mdr opdaterede jeg min 4 gange, og pga jobskifte slap jeg da heldigvis af med den. Jeg syns den er lidt for tyk til den er behagelig at sms'e på og klappen bagpå der beskytter kameraet sidder for løst efter min mening.

Jeg har været utrolig glad for min N95, bruger den primært til at tjekke email, kalender (sync med outlook 2003 & lotus notes) og så lidt surfing på grps samt wireless. Jeg startede med at firmware update min telefon som det første, og den har ikke skabt sig en eneste gang.

Mvh. Torben

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)