Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af godt SEO bureau til SMALLBUSINESS?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 20. Jul 17
Indlæg ialt: 18
Fra  Dalbøgesejendomsservice ApS Skrevet kl. 07:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Har du erfaringer med et godt SEO bureau til at få en lille virksomhed op på Google? Det er ikke nogle søgeord hvor konkurrencen er særligt høj, samt at søgevolumen også er lav, så det er begrænset hvad budgettet er :)

Det drejer sig om det her søgeord: Trappevask Aarhus

Hit me :)

- Og ps. du må meget gerne skrive hvorfor du anbefaler dem, eller hvad de har gjort for jer :) 

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nok svært for et godt SEO bureau at gøre ret meget med en lille budget (nu skriver du ikke noget om hvor småt det er). Men jeg vil tro at du skal regne med mindst 3-5000 kr. pr. måned hvis det skal flytte noget.

Du skriver heller ikke hvad du har brug for. Er det indhold, links eller noget helt tredje. Uanset hvad så kan du overveje at gøre det selv.

Meld dig ind i https://linkklubben.dk/, hyr en tekstforfatter til at lave godt indhold osv. 

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Sep 17
Indlæg ialt: 65
Fra  Morningscore ApS Morningtrain ApS Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har et enkelt søgeord du vil arbejde med (evt. mindre byer i området), vil jeg anbefale dig at finde en freelancer. En sådan vil have noget mere overskud til at tage sådanne ordrer, end et bureau på 10+ mand :).

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har lige tjekket "Trappevask Aarhus" på Accuranker" med lokalitet Aarhus i søgningen. Der ligger det nr. 27 lige nu. 

Jeg vil gerne give et bud på lidt optimering af hjemmesiden, lidt SEO og lidt link building. Jeg er ikke bleg for at lave en aftale, hvor 50% af betalingen udskydes til, det aftalte resultat er nået.

"ny hjemmeside" svingede fra nr. 50 til 99 på 2½ måned kom det op nr. 2, hvor det nu har ligget i 11 dage.

Hvis du er interesseret, er du velkommen til at skrive eller ringe til mig.

Mvh.
Niels klint

Billede fra Accuranker:

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Slettet

Fra Aarhus C
Tilmeldt 20. Jul 17
Indlæg ialt: 18
Fra  Dalbøgesejendomsservice ApS Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit gode råd! Jeg vil bestemt lige tjekke dit link ud!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 20. Jul 17
Indlæg ialt: 18
Fra  Dalbøgesejendomsservice ApS Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en rigtigt godt ide at gå efter en freelancer istedet for en af de store kanoner!

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Sep 17
Indlæg ialt: 65
Fra  Morningscore ApS Morningtrain ApS Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Andreas Dalbøge:

Det er en rigtigt godt ide at gå efter en freelancer istedet for en af de store kanoner!

Jeg har ikke set Niels Klint arbejde, men har kort skrevet med ham - han virker til at have rimeligt styr på emnet.

Det kunne være et bud (naturligvis iblandt mange muligheder).

Mvh.

Simon

Fra Vejle
Tilmeldt 3. Nov 05
Indlæg ialt: 78
Fra  WEST SOFT DEVELOPMENT Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Vi har super gode erfaringer med Clickin.dk

Efter få måneder ligger vi nummer 1  på nogle ret konkurrenceprægede ord på  de 2 sider de har håndteret for os: backupbird.com og westsoftdevelopment.dk

Der er fokus på hele den digitale markedsføring: Dvs SEO (og evt adwords mm), men ligeså meget på konvertering og ROI

Fra Odense
Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 6
Fra  SEO-Partners Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Selvom du har fået rigtig mange flotte tilbud / links vil jeg stadig tillade at byde ind med mit lille SEO bureau.

Du kan finde os på: https://seo-partners.dk/

Vi er stærke i, at lave den rigtige SEO plan for dig, sikre at de rigtige mennesker udfører opgaven og ikke mindst skabe de forventede resultater. 

Du er meget velkommen til at kontakte mig for en uddybende snak om arbejdet. 

Mvh

Christian 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)