Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du have bedre konverteringer for 599,- ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal vi være på Instagram, LinkedIn eller Facebook? Skal vi arbejde med content marketing, eller skal vi lave nyhedsbreve?

Dét er en frustration, jeg hører i flæng. Og det er samtidig en frustration, jeg gætter på, at rigtig, rigtig mange af Jer også kan nikke genkendende til. For hvordan er det lige, at vi får fat på alle de købeklare kunder, der står med pungen oppe af lommen? I kan kaste Jer ud på alle de sociale medier og i alle de kreative løsninger, I vil, men hvis I ikke har styr på jeres site og på det indhold, der skal hjælpe jeres besøgende hen mod et køb, så har en Instagram- eller Facebookbruger ikke mere værdi for Jer end en flad femkrone. Men dét er der desværre ikke ret mange, der forstår.

Hvis I omvendt opdaterer Jeres website, så I har indhold, der stimulerer Jeres besøgende, så garanterer jeg, at I vil konvertere bedre fra dag ét. Og det er noget, jeg kan hjælpe med. Jeg har nemlig et forrygende start-up-tilbud til alle jer kære brugere på Amino:

Den grundige – 599,-

Her går jeg ind og tager et grundigt kig på Jeres site. Jeg vurderer gennemsigtigheden – hvad der forvirrer og driver den besøgende væk. Jeg peger altså ud, hvad der kunne ligge til grund for den lave konverteringsgrad, I måtte have. Løsningsforslag er også en del af pakken.

Den perfektionistiske – 999,-

Her kigger jeg hele sitet efter i sømmene. Jeg vurderer hvert enkel lille detalje. Lige fra et forkert komma til en eventuel uigennemsigtig købsproces for kunden. Løsningsforslag er naturligvis også en del af denne pakke.

Jeg læser en bachelor i kommunikation på Danmarks Medie- Og journalisthøjskole, så jeg har fingeren på pulsen, og jeg ved, hvad der fungerer. Jeg er ikke færdiguddannet, så jeg er naturligvis ikke professionel endnu, hvilket prisen på mine ydelser også afspejler. Men jeg er overbevist om, at jeg kan hjælpe rigtig mange af jer, der har en hjemmeside og ikke kan forstå, hvorfor I ikke konverterer bedre, end I gør. Hvis I lader mig hjælpe Jer, vil I opleve langt bedre konverteringer fra dag ét, og I vil bruge langt færre penge på markedsføring fremover. Og hvis jeg skulle tage fejl, så får I fluks sendt hele beløbet retur igen.

 

Fang mig via en privatbesked eller på kvsorensen@mail.dmjx.dk

 

Go’ aften

 

Kristian  

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kristian

Jeg har fuld forståelse for at din pris er helt i bund, så der ikke er plads til meget i sådan et tilbud... Men som det er nu, så er din troværdighed desværre også i bund.

1) Du er helt ny på Amino

2) Du har ingen hjemmeside

3) Du har ingen referencer

4) Du roser dig selv - men intet der underbygger dine kompetencer.

Personligt så kunne jeg godt tænke mig et eksempel på et case-forløb.

Find en kunde / klient og lav en case som du dokumenterer. Det behøver jo ikke være super detaljeret, men nogle eksempler på hjemmesiden, hvilke ændringer du har foreslået og hvorfor - og om muligt selvfølgelig det vigtige: hvad det har medført øget konverteringer.

Blot et forslag :)

Hilsen Morten 

Tilmeldt 6. Sep 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten 

Først og fremmest mange tak for din respons. Jeg kan godt følge dig langt hed ad vejen, men ja, jeg er ny på Amino og i branchen generelt. Og nej, jeg har heller ingen hjemmeside. Endnu i hvert fald. Men det er jo netop derfor, jeg tilbyder mine ydelser til så lav en pris for at hente referencer hjem, jeg kan fremvise fremover. Og så håber jeg, den lave pris, mit studie og garantien for 100%-tilfredshed-eller-pengene-retur kan lokke de første kunder i kridthuset. Og der har heldigvis været et par stykker, der har bidt på. Jeg har dog stadig plads til flere bestillinger, så hvis du tør, må du meget gerne sende mig en mail ;)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kvsorensen:
så hvis du tør

.... det gør jeg, men jeg allerede mig egen meeeeget lange "ToDo" liste med forbedringer jeg selv skal igennem først.

Hilsen Morten

Tilmeldt 6. Sep 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Kvsorensen:
så hvis du tør

.... det gør jeg, men jeg allerede mig egen meeeeget lange "ToDo" liste med forbedringer jeg selv skal igennem først.

Hilsen Morten

Helt fair! 

Tilmeldt 6. Sep 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop færdiggjort de sidste bestilinger, så hvis I sidder og mangler hjælp, slår I bare på tråden. 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 86
Fra  Realkreditkonsulenten Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu du har udført noget, så vil det måske være en fordel at vise kommende kunder hvad de kan forvente.

Altså case-gennemgange osv

Tilmeldt 30. Aug 16
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvordan vurderer du hjemmesiden? og om de ting du peger ud virker? 

Kører du noget AB test/Split test igennem analytics?

Hvis jeg betaler dig 599 for en gennemgang af min hjemmeside om hvordan den kan konvertere bedre. Er det så kun på baggrund af din subjektive holdning eller opbygger du noget data som bekræfter at det du har foreslået rent faktisk har haft en indvirkning? 

Betaler gerne de 599 hvis du laver en grundig research og kan vise mig noget data som kan bekræfte at det du foreslår giver bedre konvertering. Men hvis det kun er baseret på din egen holdning, så kan jeg ikke se hvorfor din holdning skal være meget bedre end mange andres.

Tilmeldt 6. Sep 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vurderer gennemsigtigheden på din side - om den besøgende bliver vejledt eller vildledt. Det lyder meget banalt, og alligevel er det faktisk de færreste, der har styr på det. Jeg er sikker på, jeg også kan hjælpe dig. Og hvis det ikke giver resultater på bundlinjen, så får du dine penge tilbage. Kontakt mig evt via en privatsbesked eller på kvsorensen@mail.dmjx.dk 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)