Hej allesammen! Jeg har bestemt mig for at starte en slags webshop hvor jeg sælger online kurser. Jeg er allerede godt i gang med at optage videoer og det går rigtig godt! Nu søger jeg en platform til at sælge det hele på, men jeg vil ikke kun sælge kurser, men også skabeloner, PDF'er og andre ting som hjælper en med at skrive. Så det skal være en platform hvor jeg kan sælge lidt af hvert. Det hele vil dog være omkring at skrive forskellige slags historier. Så det jeg søger er en platform som kan: Det skal kunne have en serie af videoer - f.eks. et kursus har 10 videoer. Det skal være en mulighed for at sætte gratis videoer ind også. Videoerne skal ses inde på den platform - altså ingen downloading af videoerne. Det skal være muligt at også sætte andre filer ind som både kan være gratis og koste noget. Der skal ikke have nogen form for kodning. Det skal være brugevenlight og nemt. Jeg kan højst betale 250 kr om måneden på det i starten, da jeg går på SU. Jeg håber i kan hjælpe mig med at finde den bedste platform! :-) |
Jeg har tænkt lidt på smartweb, men det udelukkende pga. prisen.
Har andre erfaring med det, som de gerne vil dele med mig?
Jeg har også hørt at hvis man bruger prestashop, så skal man ikke kode så meget? Jeg kan godt kode lidt, men det er meget lidt.
Hvad siger i til det?