Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prototype på en ny type flypude

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Sep 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes selv, at jeg har fået udviklet en ny type flypude

Jeg havde tænkt mig, at den skulle fremstilles i et skelet af hårdt skum, eller flexibelt plastic, overtrukket med noget mere komfortabelt skum, således at konstruktionen er let og komfortabel, men stadig støtter langt bedre end konventionelle flypuder.

Jeg skal have lavet en 3D model, således at min fantasi kan tage fysisk form. Hvis dette samtidig kan forenes med at jeg får noget sparring omkring materiale valg og kompleksitet af produktionen ud fra mine ønsker, så er jeg tæt på at være i mål med idé fasen.

Jeg har forsøgt at google mig frem, men jeg syntes det er meget svært at finde præcis det jeg ønsker.

Har i nogen input til hvor jeg kan henvende mig?

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Jannie Andersen Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper
Hvis det var mig, tror jeg, at jeg vil finde et stykke passende skumgummi til at skære/klippe i mens fantasien får frit spil.
Alt efter dimensionerne, så fx en gammel skumgummimadras.
Men jeg har også brug for at bruge mine hænder i den kreative proces.

Vh Jannie

Tilmeldt 4. Sep 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har allerede været den proces igennem, og konstateret at jeg har brug for proffesionel hjælp hvis jeg skal komme i nærheden af mine ambitioner. Ellers mange tak for input

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 07:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du bør nok overveje om hårdt skum er den ideelle løsning, en sådan pude må typisk ikke fylde meget for meget for den rejsende, udover det bør du nok teste hvordan hårdt skum opføre sig under lavt tryk som findes i et flykabine.

Professionel hjælp til produktudvikling kan du finde her: http://www.ipu.dk/

Tilmeldt 4. Sep 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak, jeg syntes IPU virker som det helt rigtige valg, mange tak!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)