Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online kurser eller?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har en ide eller mange ideer, der har noget med at gøre at jeg laver kurser.

Da jeg har skrevet historier/noveller i godt og vel 10 år, så vil jeg gerne lave nogle kurser som kan hjælpe personer med at planlægge deres novelle og forbedre deres skrivning. Det er jo ingen ende i hvad man kan lærer i at skrive noveller og det er sådan set det eneste jeg er god til og jeg elsker det også.

Dog, jeg skriver kun på engelsk men, vil selvfølgelig godt lave kurserne på dansk men med engelske ord ind imellem. 

F.eks:

Premise

Story Skeleton 

osv osv.

Men jeg er overhovedet ikke klar over hvordan jeg starter eller om det skal være online. Er det bedre at jeg måske lejer et lokale og gør det hele der?

Jeg tænkte at det er nemmere at få flere "kunder" ved at gøre det online. Men. hvor sælger jeg det hele? Har tænkt på at lave en hjemmeside til det hele, men er ikke så god til sådan noget. Især ikke når man skal sælge det på hjemmesiden og at sætte hjemmesiden op, så folk kan finde den.

Skal jeg optage min skærm og snakke? eller skal jeg filme mig selv? 

Alle de kurser jeg har set optager de fleste skærmen men, kan forstå de mere professionelle filmer dem selv, hvor de så snakker. Det kan godt være jeg er forkert på den...

Her er mine spørgsmål:

Online eller leje et lokale?

Hvis online, hvor skal jeg sælge/dele mine kurser? Gerne gratis eller meget billigt (går nemlig på SU) - dum undskyldning men, jeg har ikke mulighed for at tjene flere penge end SU.

Hvad er jeres personlig mening om det her?

P.S

Jeg vil ikke snakke Engelsk i mine videoer.

At skrive på det sprog går rigtig godt men, det mundtlige er ikke det bedste.

Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv tænkt på måske https://teachable.com/ ??

Dog jeg synes det er lidt over min prisklasse, men er villig til at prøve.

Er der nogen der har erfaring med det?

Fra Herlev
Tilmeldt 4. Jan 17
Indlæg ialt: 12
Fra  Den Fleksible Administrative Support Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristina,

Min kammerat og jeg er ved at starte en ny virksomhed, hvor vi udarbejder e-learnings, som faktisk kan indeholde alle de elementer du skriver ovenstående. 

Vi har begge mange års erfaring med at udvikle e-learnings, video og speak, så et samarbejde kunne være rigtig spændende. 

Kontakt mig endelig, hvis det har interesse.

Mvh Tonni

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)