Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! - Min webshop konverterer ikke.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kiggede lige paa din shop igen og helt sikkert meget meget bedere nu

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Først tillykke med webshoppen :)

Når du nu siger, at det er en måned siden at du har oprettet webshoppen, så bider jeg mærke i at du har mange vare på tilbud - vær OBS på at markedsføringsloven har nogle nye regler der snart træder i kraft ang. hvornår et tilbud er et tilbud (hvis de ikke allerede er trådt i kraft).

Du har indsat et google-site-verification-tag 2 gange - det har sikkert ikke den store betydning.

Det visuelle:
Den grå farve er lidt for mørk, prøv at vælg en mindre mørk grå. Den blå farve, når man hover på et menu punkt er heller ikke så køn. 

Jeg kan godt lide toppen, men når jeg kommer ind på en produktside synes jeg at der for lidt fokus på "købs-knappen" - prøv med en anden knap-farve som ikke lægger "tæt" på farverne i toppen.

Jeg ved jo selvfølgelig ikke om du har erfaring i adwords eller noget om din villighed til at bruge mange penge på adwords. Der er nok stor konkurrence på vin, når det gælder adwords. Så du skal have et stort budget, og noget professionel hjælp hertil.

Måske du kunne overveje facebook - lav videoer, åbn en vin og anmeld den, invitér brugere til prøvesmagning for en halv-tredser, og lav en video med det. Keyword her er video, video, video og mere video og instagram.

Og så skal du satse på nyhedsbrevs-tilmeldinger, lok med et par flasker vin for en tilmelding. Indsaml bruger-anmeldelser som du kan sende ud i et nyhedsbrev.

Og så skal du igang med link-building. Nogle steder tager det lang tid, at få oprettet sit link, så det skal du bare i gang med.

Du er velkommen til, at tilmelde dit link på min hjemmeside: https://findenwebshop.dk/

Ja, husk også at Google fra d. 1 oktober rangerer hjemmesider uden https endnu lavere end de hidtil har gjort - så du skal have ssl på din hjemmeside.

Skål, god vind med at få solgt noget vin :)

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der sket noget på salget efter dine optimeringer? :)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)