Hej Amini |
Slet ingen der har et bud ?
Hej Amini |
Slet ingen der har et bud ? |
Mit bud er at det spørgsmål skulle du have stillet da sagen kørte. Fristen for at kære en afgørelse er 4 uger. Så mit bud er at du er for sent ude. |
Hej Kristoffersen2000 faderens og advokatens ageren er ugyldig og erstatningsforpligtende HVIS du skriftligt og bevisligt kan dokumentere, at de to ikke har haft hverken skriftlig eller mundtlig fuldmagt til at handle som de gjorde. I praksis en erklæring fra din bekendt om at han ikke har meddelt fuldmagt til de to om at handle på hans vegne over for dig. |
Hej Jacob |
start med at få skriftligt, at han ikke har bedt far og advokat gøre noget og meget gerne også, at det er sket MOD hans vilje. Det ender let med påstand mod påstand, så få klart fra ham, at han IKKE bad om det og IKKE ønskede (det sidste forstærker) vh John H |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Jeg vil formode, efter hvad du har skrevet, at det pågældende gældsbrev, på et eller andet tidspunkt er blevet solgt eller overdraget på anden vis til faren. Og dermed er din gamle gæld hos faren og ikke hos din kammerat. Eller også (ved det ikke) men, hvis din kammerat ikke var over 18, på daværende tidspunkt gældsbrevet blev skrevet, så kan dette også være en begrundelse. Nu har jeg ikke aktindsigt i din konkrete sag, og er heller ikke jurist. Så jeg forsøger bare at svare efter bedste egenskaber. Men foruden disse årsager, så kan jeg ikke umiddelbart se, en gyldig retmæssig grund til, at en fader må melde dig til fogedretten på sønnens vegne. Dog med mindre, at sønnen har skrevet en fuldmagt eller er blevet gjort umyndiggjort. Mig bekendt, så har du ret til og krav på, at se alle relevante dokumentationer i sagen, og de må ikke tilbageholde relevante oplysninger, og de har pligt til, at fremvise alle deres beviser. Det er sådan, at du skal kunne stå ligeså velvidende, som anklageren/forsvarer i en hver retsal, dette gælder også i en sag for fogedretten. Jeg håber din kammerat er lige så pålidelig, som du siger, men dette er ikke altid sagen. Der er nogen gange, så kender man bare ikke folk, enten fordi de skjuler deres sande jeg, eller så fordi folk forandre sig. Men en god og oprindelig ven er sku mere end 25.000 kr værd. Du siger, du var stævnet i fogedretten for 2 år siden? Er jeres sag ikke blevet løst endnu? Mvh Allan |
Hans advokatfirma nægter ar vise mig noget som helst, dog tror jeg ham mht at enten hans far eller advokatfirmaet har handlet på hans vegne uden hans samtykke da ham står som indkalder |
Hej Kristoffersen2002 Du må simpelthen vente indtil du har en skriftlig erklæring på at det forholder sig, som du mener det gør. |