Personligt ville jeg altid gå ind og søge på en sammenligningsside, for at finde de billigste priser på cd-keys. Om i er de billigste, tvivler jeg på. :)
Mit førstehåndsindtryk er rigtig godt og I appelerer til målgruppen. Så først og fremmest stor ros for det. Men lad os gå lidt i dybden og finpudse nogle elementer, som kan være med til at løfte jeres konverteringsrate.
1) Zoom-funktion på produkterne er ikke nødvendig i jeres branche og er blot et irritationselement og påvirker loadtiden en smule negativt. Funktionen vil give mere mening til tøj, hvor produktbillederne var uploadet i høj kvalitet.
2) Når man er inde på et specifikt produkt, så gemmer jeres "add to cart"-knap sig rigtig godt. Den skal være stor, tydelig og skabe en kontrast, så den skiller sig ud. Placer den også før produktbeskrivelsen. Tro mig, det kan løfte konverteringsraten!
3) Ift med jeres row af logoer af Steam, Origin, etc: Her bør I have en grå baggrund, istedet for den hvide som alligevel ikke er full-width, også gøre logoerne lyse.
4) Produktbillederne kan også være en smule mindre, når man er inde på det specifikke produkt. Mange af dem er i dårlig opsløning.
5) I jeres /cart kan I godt indsætte nogle USP'er, som skaber lidt tryghed.
I er kommet et godt stykke vej og fedt med "Game release calendar".
Sig endelig til hvis jeg skal hjælpe med noget. Jeg kan også se, at I bruger Shopify og da vi er Officielle Shopify Experts kan mit team og jeg hjælpe, såfremt I skulle løbe ind i nogle udfordringer.